Toon posts:

Nieuwe Nmap Release - Grappig Detail!

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen idee of dit langs is gekomen, maar Nmap 3.28 is gereleased. Naast een paar goede bug fixes hebben ze toch wel iets heel grappigs gedaan !

VInden jullie dat meer programma's dit moeten doen?
o SCO operating systems are no longer supported due to their recent
(and absurd) attacks against Linux and IBM. Bug reports relating to
UnixWare will be ignored, or possibly even laughed at derisively.
Note that I have no reason to believe anyone has ever used Nmap on
SCO systems. Unixware and OpenServer suck.

Verwijderd

Hehe, dat is wel een mooie actie ja!
Er zijn wel meer programma's die soortgelijke acties hebben gedaan. Denk bijvoorbeeld maar eens aan Opera 7 en de msn site :)

en ik vind ook dat dergelijke acties wel vaker voor mogen komen. Zo kunnen de makers van die programma's er voor zorgen dat mensen over zullen stappen op een ander OS.

Het moet ook weer niet zo zijn dat elk programma dergelijke acties gaat houden. Maar ja, de meeste programma's zijn er toch maar voor enkel 1 OS, Windows....

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 11:37 ]

• MadCow*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-08-2025

MadCow*

<= icon space for rent

hehehe dit is best grappig, maar voor mijn gevoel hoort dit eigelijk in het linux humor topic thuis :)

Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 juni 2003 @ 11:25:
Ik heb geen idee of dit langs is gekomen, maar Nmap 3.28 is gereleased. Naast een paar goede bug fixes hebben ze toch wel iets heel grappigs gedaan!
Ik zie de humor er niet zo van in. Dat de nmap-maker wel houdt van een troll hier en daar was al bekend, dit is weer typisch zo'n domme actie.

Distributed.net is ook uit de gratie geraakt bij hem bijvoorbeeld, omdat ze niet alles open sourcen, ook al hebben ze er een goede reden voor. Gevolg: een heerlijke flame in nmap-services:
distrib-net-losers 2064/tcp # A group of lamers working on a silly closed-source client for solving the RSA cryptographic challenge. This is the keyblock proxy port.
Ik kan zo'n persoon echt niet serieus nemen hoor.
Vinden jullie dat meer programma's dit moeten doen?
Nee. Het is kinderachtig. 'Whèèèèèè! Hij zegt dat *mijn* vriendje iets gestolen heeft, nou mag ie niet meer op m'n feestje komen!'

[ Voor 5% gewijzigd door Onno op 15-06-2003 13:49 ]

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 18:38

deadinspace

The what goes where now?

Als dit ergens thuishoort, dan is het wel in linux humor :) :)

Dit topic is gesloten.