Toon posts:

Logitech® MOMO® Racing WEER STUK!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
MOMO Racing Force 2de keer STUK !!!
Ik heb twee momo's 1 voor op mijn kamer (studie) en een voor thuis, je moet toch overal kunnen gamen niet?

Met de Logitech® MOMO® Force heb ik nog nooit problemen gehad en hij is al meer dan 1,5 jaar oud, maar mijn Logitech® MOMO® Racing heeft het weer begeven:

gekocht op:9-12-2002

op 1-3-2003 ging hij stuk, de rechter gear flipper achter stuur was stuk, klikkend geluid was verdwenen en reageerde niet meer, kreeg meteen een nieuwe van de heren van de Paradigit
.

Nu op 14-6-2003 gaat weer de rechter gear flipper stuk, is dit toeval of is dit gewoon een zwakke plek van dit stuur?

Deze staat thuis en wordt dus ook bijna niet gebruikt.

Verwijderd

ik heb dat stuurtje ook, en gelukkig nog geen problemen (3 maanden nu). Mochten die paddles echter moeilijk gaan doen, dan probeer ik toch wel degelijk zelf van alles denk ik,(zoals hier:http://forum.racesimcentral.com/showthread.php?s=&threadid=61403) zou geen races in mijn divisie willen missen daardoor.Eventueel schakel ik dan wel even met het pookje En inderdaad zijn er al talloze meldingen van deze problemen, al geloof ik dat latere versies er minder last van hebben. (of hoop ik dat)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 20:18 ]

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-11-2025
Ik wil dat stuurtje binnenkort ook kopen denk ik, hopen dat ik er geen problemen mee krijg :)

Maar verder issie wel goed? Kwa precisie en force feedback effecten?

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-12-2025

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Vaag... Ik gebruik hem vaak, maar nog nooit problemen ondervonden.. :?

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2025

n00bs

Het is weer Zomer!

Beter dat die URL's naar Logitech gestuurd worden... je mag toch wel verwachten dat zij dit voor de klant fixen en jij niet hoeft te prutsen aan zo een duur stuurtje

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:32

Rival24

I'll Be Back

[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 22 June 2003 @ 00:25:
Ik wil dat stuurtje binnenkort ook kopen denk ik, hopen dat ik er geen problemen mee krijg :)

Maar verder issie wel goed? Kwa precisie en force feedback effecten?
Mja, is één van de beste stuurtjes op de markt, zo niet de beste die je kunt kopen.

Er is overigens heel wat over te vinden met de search though :)

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-12-2025
ok, sorry dat ik dit topic kick maar dit was de meest recente over dit stuurtje

Ik zit nu ook met een stuk stuurtje, wat ik begin 2003 heb gekocht, met nu al meerdere gebreken, ik zal ze even opnoemen.

- rechter gear shifter klepje heeft het al na 2 maanden ofzo, begeven maar geeft niet zo, want ik ben met het knuppeltje gaan schakelen wat nog realistischer is :) toch vind ik het jammer, want het is wel een defect van een nog niet oud product..

- het wheel is op de as een beetje wiebelig geworden en centreerd niet goed meer, om recht te gaan rijden of in de Logitech Profiler het stuur recht te hebben, moet ik het stuur iets naar links draaien, erg vervelend. maar ook nog wel mee te leven.

- nu heb ik sinds ander halve week het volgende probleem, mijn gas pedaal reageert niet meer 100% , maar 80% of 90%, dit is dus heel erg vervelend, als je in Live For Speed rijd met de turbo gt , laad de turbo veel trager, ook met Grand Prix Legends heb ik geen power meer als ik voluit op Spa rijd op het rechte stuk, gaat hij niet meer op de top... online gaat dat dus heel erg frustreren en je tijden worden er bagger traag van! :(
maar het gekke is, als ik de USB er even uittrek en er weer in prop, is het verholpen, eventjes... want na 2 rondjes ofzo, gaat het weer hoor... en word je weer genadeloos op het rechte stuk ingehaald. :(

nu heb ik anderhalve week geleden al een keer gebeld met Logitech en die zeiden dat ik mijn stuurtje kon inruilen, toen heb ik deze 3 redenen gegeven en die vrouw aan de telefoon zei dat alleen die gear shifter een defect was... wtf?!

nu ben ik dus van plan om te gaan mailen naar Logitech om wat opheldering maar kan ik nergens een mail adres vinden, heeft iemand die toevallig voor me?

Of is het handiger om even te mailen met de zaak waar ik deze heb gekocht (informatique) en dan gewoon maar meteen daar om ruilen?

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Pagina: 1