[XP] Password op configuratiescherm?

Pagina: 1
Acties:

• Spotter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-09 11:03

Spotter

Lichtnicht

Topicstarter
Ik zit met een klein probleempje, mijn ouders willen maar een account onder XP (don't ask me why), alleen nu gaat m'n zusje zitten klooien in het configuratiescherm, met soms minder leuk gevolgen. Nu wil ik een password op het configuratiescherm zetten, alleen ik weet niet hoe.

Ik heb met google gezocht (verschillende dingen), en met de search hier op GoT (XP+configuratiescherm+beveiligen en XP+configuratiescherm+password) maar hier kwam niks nuttigs uit.

• BoZ_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-10-2020
volgens mij heb je de verkeerde afslag genomen ;)
dit is NOS en niet WOS...

Verwijderd

of en hoe je een wachtoord insteld weet ik niet, maar je kan het configuratiescherm ook verbergen. met gpedit en met TweakUI kan dit

[edit]
je kan het configuatiescherm ook verbergen door met rechts op de taakbalk te klikken, eigenschappen, tab-blad menu start, aanpassen, en dan bij configuratiescherm niet weergeven aanvinken

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 10:42 ]

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

... het was toch de derde links voor WOS, of was dat nou het toilet!

There is no place like ::1

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08 19:43
Je kan met gpedit.msc het configuratiescherm wel uitzetten, een password kan helaas niet
als je zusje niet veel van windhoos weet, kun je proberen gewoon de snelkoppelingen naar controll panel weg te halen in haar account

TheS4ndm4n#1919

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

zover ik weet kan dat niet. Maar wat wel kan is doormiddel van gpedit.msc toegang te weigeren tot het configuratiescherm maar dan kan je zelfs als je admin account hebt er niet meer in :|

beetje late reactie weer
swampy schreef op 15 June 2003 @ 10:39:
... het was toch de derde links voor WOS, of was dat nou het toilet!
je hoeft niks te zegge hoor, als het toch niet iets zinvols is waarmee je de TS kan helpen

[ Voor 47% gewijzigd door Toet3r op 15-06-2003 10:58 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Spotter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-09 11:03

Spotter

Lichtnicht

Topicstarter
Probleem opgelost, mag na de move (zodat ie voor de search goed staat ;)) een slotje op.

Oplossing voor minder windows begaafde personen:

taakbalk->rechtermuisknop->Menu start tabblad->aanpassen->geavanceerd->Configuratiescherm->dit onderdeel niet weergeven

[ Voor 99% gewijzigd door Spotter op 15-06-2003 11:41 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Late move van NOS -> WOS

Xceed! Vangen! :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1