Seagate 120GB (Barracuda V, S-ATA, 7200rpm, 8MB)

Pagina: 1
Acties:

• oreally
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
ik heb deze topic weer gemaakt omdat wat jullie zeiden niet klopt die twee sites dat KaMiKaZe posten verkoopt ze helemaal niet en wat W3ird_N3rd slaat helemaal nergens op "Aangezien je dus, tenzij je het zelf vraagt, nooit weet wat een shop gaat leveren gaat dit topic dicht." dus als je ergens een computer koopt kan je ook een wasmachine krijgen als je niet e-mailt?
en mijn vraag gaat juist om op zijn minst een winkel die het verkoopt zonder de seashield gedeelte als iemand het heeft gekocht weet tog die persoon waar hij die gekocht heeft?
want ook de sites die zeggen dat ze het hebben hebben het niet er staat zelfs een 160 gb versie terwijl dat niet eens bestaat.

dus is er iemand die een online store weet die deze verkoopt?

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

En waarom bel je niet gewoon naar de plaatselijke computertoko en vraag je of hij het kan bestellen? Is de laatste optie als je zeker weet dat alle winkels in de PriceWatch hem niet leveren IMO.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

7200.7 != V

• oreally
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
ja precies omdat de meeste van die winkels hetzelfde denken als jouw kan ik niet de goede hd vinden de 7200.7 is heel anders dan de Barracuda V.
XanderH schreef op 15 June 2003 @ 10:28:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

En waarom bel je niet gewoon naar de plaatselijke computertoko en vraag je of hij het kan bestellen? Is de laatste optie als je zeker weet dat alle winkels in de PriceWatch hem niet leveren IMO.
ik had niet gezegd dat ze het allemaal niet hebben daarom vraag ik om hulp is om hulp vragen zo erg?

o en sorry ik had niet de regels gelezen

[ Voor 3% gewijzigd door oreally op 15-06-2003 12:46 ]