Maxtor hd printplaat stuk :(

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Topicstarter
Hey beste mede tweakers,

Ik zit met een probleem, zonet ging mijn net nieuwe 120 gb Maxtor ata 133 stuk,
Ik heb toevallig 2 van die schijven, en heb dus ff printplaat verwisseld, want die hd draaide niet meer deed niks etc, eenmaal printplaatjes verwisseld liep ie weer als een trein, maar nu wil ik wel graag dat ze het allebij weer doen, dus weet iemand waar ik een printplaat voor mijn hd kan halen? of misschien een adres van maxtor waar ik mijn schijf ka sturen? ... of heeft heel misschien nog een dezelfde printplaat over? ;) die wel werkt uiteraard :)

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kan je die niet uit een oude 1,2 GB o.i.d. halen?

Ik hoop trouwens niet voor je dat je enige warranty seals gebroken hebt nu.

• mimic
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Topicstarter
een 1,2? dat werkt vast niet op een 120.. :P
maar tijdens het verwisselen van de prints is er geen enkel warrenty seal gebroken.. je kunt niet eens zien of er wat mee gebeurt is.. voordeel denk ik

• Genghis Khan
  • Niet online
Tsja, ik heb nooit op die dingen gelet eerlijk gezegd. Het lijkt me dat Maxtor bij ieder verschillend model de printplaat anders maakt en dat je dus een identieke 120 GB nodig hebt om het weer te laten werken. Denk dat het dus RMA'en wordt of je moet ergens een (kapotte?) 120 GB op de kop weten te tikken (V&A?) en daar de plaat afslopen.

• mimic
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Topicstarter
RMA? <wasdat :)

Uhm.. voordat ik echt iets ga verprutsen aan die hd, ga ik eerst met norrod (waar ik m gekocht heb) vragen of ik met hun iets kan regelen, mocht dit niet, kan ik hem misschien opsturen naar maxtor zelf.

En een zelfde 120 gb op de kop tikken, nu hij nog net zo nieuw is, gaat niet echt lukken denk ik :(..

• Genghis Khan
  • Niet online
'Return Material Authorization'. Dat je het terugstuurt voor garantie dus ;). Maar dat ben je al van plan zie ik.

In ieder geval succes.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 04:23 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Struin eens rond op de V&A en veiling sites, zoals tweakers.net/aanbod, ebay.nl, marktplaats.nl, etc.. Of let tijdens PC beurzen extra goed op in de grabbeltonnen :)

Hier is GoT in ieder geval niet de juiste plaats voor.

Oh ja, in de FAQ van dit subforum kun je ook terugvinden dat de grootte van de HDD niet hoeft te uitmaken B)

[ Voor 21% gewijzigd door BalusC op 15-06-2003 09:13 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.