Het lijkt erop dat iemand in bovengenoemd draadje veel penaltyratio aan het scoren is, er staan namelijk een heleboel reacties onterecht op 0 of -1 door een Flamebait of Troll.
Volgens mij staan ze inmiddels allemaal wel hoger, ik zie ze iig niet mmer
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Ik zie ze nog wel.. Mooiste voorbeeld is deze: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=790090
Ik ga met de moddereterfiets-van-Piet-van-Pa erdoorheen fietsen!
Zow uitgefietst, mijn maag rammelt ervan. Maar het staat weer recht
.
Zow uitgefietst, mijn maag rammelt ervan. Maar het staat weer recht
[ Voor 45% gewijzigd door Alex op 15-06-2003 09:52 . Reden: Uitgefietst ]
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Zo, ik ben er ook even langs geweest en heb hier en daar wat uitgedeeld. 
Het valt mij op dat er inderdaad veel overbodige flamebaits en trollen zijn uitgedeeld maar het aantal op zich valt wel mee. Misschien vindt een blauwe het zo leuk om na te gaan of het van 1 user komt?
Het valt mij op dat er inderdaad veel overbodige flamebaits en trollen zijn uitgedeeld maar het aantal op zich valt wel mee. Misschien vindt een blauwe het zo leuk om na te gaan of het van 1 user komt?
Meeste stond bij mij alweer op 0.
Het begint dus langzaam aan goed te komen met de moddereters @ T.net...
Het begint dus langzaam aan goed te komen met de moddereters @ T.net...
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Waar is 8MP goed voor? Ik snap het niet. Wie wil een foto van 4 bij 5 meter of weet ik veel wat afdrukken?
[ Voor 12% gewijzigd door SkyStreaker op 15-06-2003 15:36 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Het is niet alleen om een foto op een groot stuk papier af te laten drukken, je kunt ook een flink stuk croppen zonder dat het gecropte deel lelijk wordt.tranztaz schreef op 15 juni 2003 @ 15:35:
Waar is 8MP goed voor? Ik snap het niet. Wie wil een foto van 4 bij 5 meter of weet ik veel wat afdrukken?
post dat dan in het nieuwsbericht en niet hiertranztaz schreef op 15 June 2003 @ 15:35:
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Waarom? Het is ontopic en ik heb geen behoefte aan een account op t.net
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Nee, het is niet ontopic omdat dit forum alleen bedoel is om aandacht te trekken voor reacties in nieuwsposts die onterecht hoog of laag staan.
de reactie die jij post hoort toch echt in het nieuwsbericht, maarja, als jij geen acount wil heb je pech denk ik
edit: eindelijk eens op tijd
de reactie die jij post hoort toch echt in het nieuwsbericht, maarja, als jij geen acount wil heb je pech denk ik
edit: eindelijk eens op tijd
[ Voor 7% gewijzigd door Glashelder op 15-06-2003 15:43 ]
Nee hoor, het is toch echt off-topic.
Wij doen hier aan het modereren en al wat daarbij komt kijken op de FP, de topictitel is misschien wat misleidend maar dekt in ons geval wel de lading.
Edit:
dual-zip / dual-snel.
Wij doen hier aan het modereren en al wat daarbij komt kijken op de FP, de topictitel is misschien wat misleidend maar dekt in ons geval wel de lading.
Edit:
dual-zip / dual-snel.
[ Voor 11% gewijzigd door bazs2000 op 15-06-2003 15:42 ]
Oeps...
Moddereter forum...
Viel me niet op.

Pagina: 1