Ik heb echt 5 uur op internet naar het programma redlight gezocht dat is een programma net als divxplayer om divx mee aftespelen en svcd en andere dingen met ondertiteling weet iemand waar ik het kan downloaden en anders een andere programma waarmee ik divx ondertiteling erbij kan doen.
Nooit van gehoord dat programma. Zo'n beetje het meest bekende programma om DivX en andere films mee op je computer mee af te spelen (evt. met ondertiteling) is BSPlayer. Probeer dat anders eens.
inderdaad gewoon radlight.nl of .com ofso
als je op redlight gaat zoeken vind je vast niet waar je naar op zoek was
als je op redlight gaat zoeken vind je vast niet waar je naar op zoek was
1 lettertje verschil idd. Het is Radlight. Overigens ben ik laatst overgestapt op BSPlayer wat me nog veel beter bevalt
Radlight bevat tegenwoordig ook spyware
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
radlight werkt goed, maar het is geen freeware. en kan dus ondertiteling afspelen, maar volgens mij geen svcd.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Spyware kan je bij de installatie uitvinken. En dan is het er ook echt niet volgens Ad-aware.Yohan schreef op 15 June 2003 @ 22:03:
1 lettertje verschil idd. Het is Radlight. Overigens ben ik laatst overgestapt op BSPlayer wat me nog veel beter bevaltRadlight bevat tegenwoordig ook spyware
vreemd, ik heb v 3.03 en de ondertitels spelen goed af. Het handige van Radlight vind ik dat je de ondertitel, kan vertragen/versnellen, syncroon kan latem lopen.kevinp schreef op 15 June 2003 @ 22:03:
radlight werkt goed, maar het is geen freeware. en kan dus ondertiteling afspelen, maar volgens mij geen svcd.
Dacht dat het niet kon met de BS player.
Pagina: 1