Toon posts:

Redlight downloaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb echt 5 uur op internet naar het programma redlight gezocht dat is een programma net als divxplayer om divx mee aftespelen en svcd en andere dingen met ondertiteling weet iemand waar ik het kan downloaden en anders een andere programma waarmee ik divx ondertiteling erbij kan doen.

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nooit van gehoord dat programma. Zo'n beetje het meest bekende programma om DivX en andere films mee op je computer mee af te spelen (evt. met ondertiteling) is BSPlayer. Probeer dat anders eens.

• Carnivorous1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-01-2025
misschien bedoel je radlight?

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 11:00
inderdaad gewoon radlight.nl of .com ofso
als je op redlight gaat zoeken vind je vast niet waar je naar op zoek was :P

Verwijderd

Topicstarter
jah ik denk dat je gelijk hebt...

• Renard
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-07 19:35
Hier een linkje:
http://www.radlight.net/

[ Voor 7% gewijzigd door Renard op 15-06-2003 22:01 ]

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-08 14:37
1 lettertje verschil idd. Het is Radlight. Overigens ben ik laatst overgestapt op BSPlayer wat me nog veel beter bevalt :) Radlight bevat tegenwoordig ook spyware :|

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-09 18:35
radlight werkt goed, maar het is geen freeware. en kan dus ondertiteling afspelen, maar volgens mij geen svcd.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Renard
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-07 19:35
Yohan schreef op 15 June 2003 @ 22:03:
1 lettertje verschil idd. Het is Radlight. Overigens ben ik laatst overgestapt op BSPlayer wat me nog veel beter bevalt :) Radlight bevat tegenwoordig ook spyware :|
Spyware kan je bij de installatie uitvinken. En dan is het er ook echt niet volgens Ad-aware.
kevinp schreef op 15 June 2003 @ 22:03:
radlight werkt goed, maar het is geen freeware. en kan dus ondertiteling afspelen, maar volgens mij geen svcd.
vreemd, ik heb v 3.03 en de ondertitels spelen goed af. Het handige van Radlight vind ik dat je de ondertitel, kan vertragen/versnellen, syncroon kan latem lopen.
Dacht dat het niet kon met de BS player.
Pagina: 1