Toon posts:

Hercules MX draait 3x zo langzaam na formatteren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vrijdag een Hercules MX oem gekocht, in mijn computer geplugd en toen draaide die perfect. (90 frames in 3dmark 1e test) ... ik heb toen mijn comp geformatteerd om van al die oude driverzooi af te zijn, daarna alles precies het zelfde geinstalleerd, en nu draait ie nog maar met 25 frames in 3dmark
ik heb hem nu al 3x geformatteerd en niks helpt! ..... iemand ideen?
...mijn drivers zijn > detonator 7.17(geloof ik) directX 7&8 (allebij geprobeerd) en Iiyama a702HT drivers.

Verwijderd

In geval van via -> heb je 4in1 wel geinstalleerd?? in dat geval kloppen die framerates wel :)

Verwijderd

Topicstarter
what is dat 4in1??

Verwijderd

de apg drivers van via die je apg speed verbeteren http://www.via.com.tw/drivers/agp403.exe

Verwijderd

Topicstarter
oh, tnx
ik ga ze meteen installeren :)

Verwijderd

ervan uitgaande dat jij een via chipset op je mobo hebt...
dan is der een kansje B-)

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-08 08:27

Daytona

Autoracen is voor watjes

Hoi Martun,

Zou je iets aan je usericon kunnen doen? Een 423Kb grote gif van 661x701 pixels is een tikkie overdreven voor een vakje van 60x60 pixels dacht je niet?

Verwijderd

Topicstarter
Hah.. het is gelukt... 4194 benchmarks (athlon 600, 128 ram en een nog niet overgeclockte Hercules 2 oem MX)

nogmaals bedankt

Verwijderd

welke resolutie heb je getest ?
ik heb een athlon >750 en haal met de prophet
2MX op een resolutie van 1024-768 32bit een score van 4250 .

Verwijderd

Topicstarter
gewoon op deafault... 1024x768 -16 bit..
ik heb nu de laatste hercules drivers geinstalleerd ipv. de detonater drivers en haal nu een score van 4240

• Rambeer2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-08 21:40
ik haal met een hercules GF2 MX. wel overgeclockd ;) een score van 5500.

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:04

paradoXical

The ParadoX

4750 met de Hercules

nog neit volledig opgeklocked 8-)

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Verwijderd

Topicstarter
uhm.. Ik vind deze score wel best zo.. Zodra er spellen uitkomen die mijn systeem niet aankan clock ik 'm over.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu weer ff met een ander probleempje.. nadat ik die 4 in 1 drivers geinstalleerd heb laadt mijn pc om de +/- halve minuut ff en komt er wat gekraak uit mijn boxjes. In spellen is dit nogal irritant aangezien je 2 sec. ff niks kan doen. Heeft iemand een idee wat dit is?
Pagina: 1