School Onderzoek

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Icetree
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-04-2022
Hoi,

Wij zijn dagelijkse bezoekers van het GoT form en nou wij moeten dus een school onderzoek maken dat gaat over online kopen.

Ik zou het fijn vinden als jullie allemaal het onderstaande formulier zouden willen invullen.

http://members.lycos.nl/snowplaza/school/formulier.php

Bijvoorbaat dank,

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-12-2025

dawuss

gadgeteer

Ik heb 'm voor je ingevuld, maar wat mij betreft had je wel een wat mooiere topictitel mogen bedenken, en een wat uitgebreidere openingspost. Ik geef je zo namelijk niet al te veel kans ;)

Waarom host je trouwens op :r :r tripod? Ik kon het formulier in eerste instantie niet invullen door de ranzige webads :P

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Huiswerkvragen worden niet op prijs gesteld...
Huiswerkvragen Zogenaamde 'huiswerkvragen' zijn toegestaan, mits het vragen zijn van voldoende niveau. Een vraag waarop het antwoord na 5 minuten zoeken met een search engine gevonden kan worden zal dus worden gesloten. Probeer te laten zien dat je zelf al hebt nagedacht over wat mogelijk het antwoord is. Mensen zijn sneller bereid je te helpen als ze weten dat je er zelf ook moeite voor doet. Verder moeten huiswerkvragen natuurlijk ook gaan over de onderwerpen waar dit forum over gaat.
Dus ook geen Enquete`s :)

[ Voor 86% gewijzigd door Illegal_Alien op 15-06-2003 01:45 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Hoort niet hier. Helaas. Dit hoort overigens nergens op GoT - als je een dagelijkse bezoeker van dit forum bent zou je dat toch echt moeten weten hoor.

Dit topic is gesloten.