Toon posts:

Knallende Samsung 753S

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

mijn nog geen twee weken oude monitor (Merk: Samsung Type: 753S) is zojuist "geknalt" Hij maakte een hard geluid en toen was ie dood :'(
Hij doet helemaal nix meer, hij kan niet meer aan, het enige wat hij wel doet is stinken naar verbrand bauxiet.

Nou is mijn vraag:
Heeft iemand van jullie ook dit soort ervaringen gehad met deze monitor. Ik heb nl. nu nog wel garantie maar ik weet niet zeker of ik wel zo'n monitor terug wil. Want strax gebeurt het de volgende keer weer maar dan als de garantie eraf is.

Greetz,

Bospiraat aka Altoid

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Is de zekering niet doorgebrand? Als dat niet het geval is heb je in ieder geval altijd nog garantie :)

• Lieuwe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-05-2025
Niets mis met die monitoren, garantie is alleen waardeloos als het via teleplan nederland loopt. Bij ons op school hebben ze er een stuk of 50 aangeschaf, die staan er nu een jaar en er is er nog geen een dood gegaan. Probeer dat ook maar eens met Belinea 17inch kun je er 3 per week ruilen.

Verwijderd

Ik heb m ook, niks geen problemen mee, maar probeer eens te kijken of de zekering niet "geknald" is.

Verwijderd

Ga maar niet rotzooien zolang je nog garantie hebt...

Stond het scherm vaak lang aan? Werd hij heet?

Verwijderd

Gewoon oplossen via de garantie service, zover ik weet is het een directe onsite omruilgarantie. En als de monitor een bepaalde leeftijd heeft krijg je een refurbished monitor terug, maar dat is bij jou niet van toepassing
edit:
typo

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2003 10:37 ]

• tvelferen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-08 14:51
zal wel hoogspanningsgedeelte zijn. Dit is goed te repareren, maar als je garantie hebt doe het dan daarmee.

Monitoren kennen een on-site vervangingsservice van drie jaar. De procedure is eenvoudig. Zorg dat u het modelnummer, serienummer en de verkoopbon bij de hand hebt. U belt het gratis Samsung Informatie & Servicenummer 0900 - 2020088 en u wordt doorverbonden met een medewerker van het servicecenter. Vervolgens wordt een afspraak gemaakt over de vervanging door een gelijkwaardig of hoogwaardiger exemplaar.

Verwijderd

is je lijn trafo die eruit geklapt is. wil wel eens gebeuren dat je een slecht exemplaar hebt gewoon pech. mijn ervaring met samsung is goed tot zeer goed dus ik denk dat je gewoon pech heb.
Pagina: 1