Logitech MX-700

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_TE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-09 09:26
Ik heb deze muis gekocht ongeveer 2 maand geleden, en hij begon anderhalf maandje geleden roest te vertonen. Dus die 2 metalen padjes die contact maken met de lader. Door het roest kan het dus niet opladen, dan veeg ik het weg met erm metaalpolijst waardoor hij weer een tijdje kan opladen (2 weken ongeveer). Na 2 weken is het roest al weer helemaal terug, dus wat je met blote ogen kunt zien. Ik heb ook foto's gemaakt van de padjes, nadat ik het roest weggeveegd heb. Je ziet dus duidelijk dat het roest er nog zit, alleen met een gewone 40 WATT lamp zie je het niet, met flits van de camera daarentegen wel.
Ik wilde dus vragen of dit onder de garantie valt en/of iemand anders dit ook heeft meegemaakt.
En nee ik heb het niet natgemaakt en mijn kamer is niet vochtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:37

Remi

Moo!

Euh... die accu kon wel eens lekken volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je leverancier moet hem dan terugnemen. Het kan ook via Logitech zelf, maar die zitten in Zwitserland en dan ben je de muis zeker een maandje of 2/3/ kwijt... terug naar de winkel dus. De link naar Logitech kun je hier vinden:

http://www.centralpoint.n...what=fp.html&by=sp01.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Laatst online: 12-09 17:02
Ik heb ook de MX-700 en die heb ik al iets van 4 maanden ofzo en ik heb echt nergens last van. Nog geen roest te zien. Ik zou dan niet weten waar het bij jouw aan zou kunnen liggen, maar je moet iig even bij de winkel waar je het gekocht hebt navragen of het onder de garantie valt, en anders logitech mailen ofzo.

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

is wel metaal bij mij, maar een soort koper?

misschien dat ze dat ondertussen al verbeterd hebben :)

je kan zo'n ding zo omruilen hoor, waar je 'm gekocht heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:15

jotheman

Was like that when I got here!

Ik mag toch aannemen dat dit onder de garantie valt ja. Want dat is geen normaal verschijnsel als je 'm, zoals jij al zegt, onder de normale omstandigheden gebruikt en hebt staan.
Ik vind het uberhaupt een beetje raar want je zou toch zeggen dat Logitech als ervaren muizenmaker toch wel wist wat voor metaalsoort en type ze moeten gebruiken voor dat soort dingen. Maar gewoon mee teruggaan, geven ze je in de winkel geen nieuwe, dan weet ik vrijwel zeker dat Logitech zelf 't wel doet.
Suc6 nog :)

I see dead pixels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:05

Exirion

Gadgetfetisjist

Remi schreef op 14 June 2003 @ 20:54:
Euh... die accu kon wel eens lekken volgens mij.
Inderdaad, door het zuur van de accu's kan het metaal roesten. Ik heb de MX700 een paar dagen gehad en ik vond het belachelijk dat er bij een muis van 89 euro (toen) zulke crappy batterijtjes geleverd werden. Er zijn veel klachten over.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 June 2003 @ 20:55:
Je leverancier moet hem dan terugnemen. Het kan ook via Logitech zelf, maar die zitten in Zwitserland en dan ben je de muis zeker een maandje of 2/3/ kwijt... terug naar de winkel dus. De link naar Logitech kun je hier vinden:

http://www.centralpoint.n...what=fp.html&by=sp01.html
Dat eerste klopt niet helemaal. Het hoofdkantoor van Logitech zit misschien in Zwitserland, maar hier in Nederland (Amersfoort) zit Logitech ook (dat is de benelux afdeling). Mocht de garantie via de leverancier niet heleaal lukken kan je nog contact opnemen met Logitech benelux. Ik heb wel positieve dingen gehoord over de RMA afdeling van Logitech, dus ik denk dat je je MX700 dan niet al te lang kwijt bent.

De contactgegevens van Logitech Benelux:
Maanlander 14C
NL-3824 MP Amersfoort
+31 (0)33-451 17 77 Trade Sales Enquires
+31 (0)10-243 88 97 Product Information
+31 (0)10-243 88 98 Technical Help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:37

Remi

Moo!

Exirion schreef op 14 June 2003 @ 20:59:
[...]

Inderdaad, door het zuur van de accu's kan het metaal roesten.
Ik heb het zelf gehad met lekkende batterijen in m'n remote control van de tv. Volgens mij begint dat ijzer erg snel te oxideren zodra het in contact komt met het zuur uit een batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_TE
Voor alle duidelijkheid..... Ik heb dus over de padjes.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=154074
Dit is dus nadat ik het roest heb weggepoetst... Het roest bedekte het hele metalen padje ervoor. Aan de zijkanten zie je het roest.

[ Voor 21% gewijzigd door Tha_TE op 14-06-2003 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logitech zit in Nederland, maar daar hebben ze alleen verkopers en marketeers (goede jongens overigens). Wij hebben voldoende klanten gehad die na lang aandringen een RMA nummer kregen en hun (vaak racestuurtje) naar het buitenland moesten sturen. Via je leverancier gaat het veel sneller, al zijn die een paar maanden hun geld kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 10:19
[clown modus]
Het is ook niet de bedoeling dat je de muis onder de douche gebruikt ;)
[/clown modus]

Ff serieus... gewoon ff contact op nemen bij Logitech zelf. Deze handelt sowieso de garantie bij voorkeur zelf af. -> tel. 010-243 88 98

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:33
/me Tilt muis op, draait hem om
Nope, nergens last van... Gebruik 'm toch al zón 3 maanden
Zoals al eerder vermeld... ff omruilen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Thralas op 14-06-2003 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:49
Meestal vragen ze je een stekker op te sturen van dat ding en dan mag je een nieuwe uit de winkel nemen en die vergoeden ze dan. Ik dacht dat het bij hun zo ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:57

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

pfft ben ik blij dat ik een MX500 gekocht heb :)
maarre ik denk eigenlijk dat je hiermee aan de gang kunt blijven, want de nieuwe vertoont dit waarschijnlijk ook weer. of hoet moet echt door slechte batterijen komen. Maarre anders is het gewoon om de 2 weken keertje schoonmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 12:05

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Mijn 2e PC draait al vrolijk een half jaar met een MX-700. Geen roest verschijnselen hier. :)
Gewoon naar Logitech toegaan, is een gevalletje garantie.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_TE
Bedankt voor alle informatie, dat wordt volgende week dus inruilen :)
Pagina: 1