Toon posts:

[winxp][rctw] Muislag again

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb de bekende problemen met windows xp en logitech muis. Maar het vreemde is dat ik ook muislag heb met een andere muis. Maar in CS heb ik het niet.

Het probleem is dus dat mijn spel (in single player) erg laat en schokkerig reageerd op de muis. Heb een ingebouwde 64 mb videokaart. 2.2 Ghz en 256 mb ddr geheugen. Daar kan het dus niet aan liggen denk ik.

Wat heb ik geprobeerd? Alle microsoft en logitech drivers die ik op hun sites kon vinden. De registry aanpassingen die op tweakers werden genoemd en ook de muisacceleratie oplossingen. Heb ook gezocht op google en de verschillende rctw pagina's.

• KolNedra
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-04-2020

KolNedra

...

Wat voor specs heb je ?
Uitgebreider graag :)

Als ik dit zo lees denk ik eigenlijk aan V-sinc (heeft met je videokaart te maken), weet alleen niet of die nou aan of uit moest staan :)

Moet je ergens ff een tweak util downloaden :D

[ Voor 68% gewijzigd door KolNedra op 14-06-2003 20:15 ]

::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM

Verwijderd

Topicstarter
Welke specs wilje nog meer weten?
In de opening staan de meeste specs toch? Of is er voor video nog meer van belang als processor videokaart etc. Ik vroeg me af of het geen instelling is van het spel aangezien countyerstrike het zonder problemen prima doet.

Verwijderd

Wat voor videokaart, wat voor proc, OS, muisdrivers, videokaart drivers enz.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-02 21:49
SGD -> SPV.

There is no magic.