Ja, ten eerste hallo, ik ben nieuw hier
en ik begin gelijk met een vraag ik hoop dat ik het goede subforum heb, als ik het niet goed heb alvast sorry.
Maar hier mijn vraag:
Ik heb sinds een aantal dagen een Cordless Desktop MX van Logitech nou heb ik verder geen klachten ofzo, alleen de volume knop op het toetsen bord en de mute knop ook op het toetsenbord doen het niet, ze geven wel aan op het scherm dat ze het doen door middel van een volume balk maar het volume verandert niet.
Is dit een bekende bug? Of ben ik iets vergeten ofzo?
Verder mijn pc:
- Ik draai Windows XP Professional
- Pentium 4 2.0 Ghz
- Geluidskaart weet ik eerlijk gezegt niet maar het is niet de kaart die op de site van Logitech wordt beschreven als een die het nog niet doet.
Alvast bedankt
Maar hier mijn vraag:
Ik heb sinds een aantal dagen een Cordless Desktop MX van Logitech nou heb ik verder geen klachten ofzo, alleen de volume knop op het toetsen bord en de mute knop ook op het toetsenbord doen het niet, ze geven wel aan op het scherm dat ze het doen door middel van een volume balk maar het volume verandert niet.
Is dit een bekende bug? Of ben ik iets vergeten ofzo?
Verder mijn pc:
- Ik draai Windows XP Professional
- Pentium 4 2.0 Ghz
- Geluidskaart weet ik eerlijk gezegt niet maar het is niet de kaart die op de site van Logitech wordt beschreven als een die het nog niet doet.
Alvast bedankt