Probleem met KT3V+XP

Pagina: 1
Acties:

• Nesto
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09-2021

Nesto

Chef du production

Topicstarter
Ik heb een msi kt3V mobo en heb die al een tijdje goed lopen. Een paar dagen geleden heb ik 256ddr erbij gezet en een andere voeding erop gezet: Q-tec 550watt. Alles ging goed en 2dagen plezier. Toen deed ik de volgende avond me pc aan en 1piep voor het scherm bij XP welcome. En dan hangt ie 5 minuten en gaat hij door. Nagecheckt schijnt het een geheugen probleem te zijn (volgens mobo boekje) ik geheugen eruit alles geprobeert maar bleef, af en toe start hij gewoon op. Nu heb ik hem 3 keer geboot en alles ging goed, en ton opeens ging hij weer hetzelfde probleem geven. Weet iemadn wat het is?

1800+
512ddr>>>256(twinmos)+ 256 (infinion)
GF4mx

Yes - OEM

• mauzwauz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-08 07:45
Heb jij toevallig een usb adsl modem en/of webcam? ik heb daar zelf met mijn vorige moederbord veel problemen mee gehad. Was ook een via chipset. Ik heb toen verschillende instellingen in mijn bios verandert en windows xp opnieuw geinstalleerd. sindsdien draaide mijn systeem perfect.

Questions must be asked

• Nesto

Nesto

Chef du production

Topicstarter
mauzwauz schreef op 14 June 2003 @ 20:06:
Heb jij toevallig een usb adsl modem en/of webcam? ik heb daar zelf met mijn vorige moederbord veel problemen mee gehad. Was ook een via chipset. Ik heb toen verschillende instellingen in mijn bios verandert en windows xp opnieuw geinstalleerd. sindsdien draaide mijn systeem perfect.
Geen adsl modem en geen webcam eraan hangen. Ik ga nu de bios maar opnieuw updaten, en anders maar xp installeren als niemand wat beters weet.

Yes - OEM

• mauzwauz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-08 07:45
Je kan ook maandag naar MSI nederland bellen.

Questions must be asked

• Nesto

Nesto

Chef du production

Topicstarter
Opgelost, de bios geflasht en geen problemen meer.

Yes - OEM