Nero vecht met daemon tools

Pagina: 1
Acties:

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:42
Nou, ik kan wel zeggen dat ik de search gebruikt heb maar die is wel zo ontzettend brak, je kunt net zo goed zeggen dat je die niet gebruikt heb.

Case:

computer met normale brander en Nero geinstalleerd en daemon-tools. Alles werkte.

Vandaag een NEC 1100a erin gestopt en ik wilde even testen. Nero daarentegen, was gelinkt aan de oude brander dus die gaf er de brui aan.

Nero gedeinstalleerd en gelijk ook maar Daemon-tools eraf gehaald. Daarna gerestart, Nero er opnieuw opgegooid en kijken. Huh!

Bij de beschikbare recorders staat de DVD brander netjes + de oude image recorder (virtual device van daemon tools) . Die was toch weg? Gecheckt, staat niet meer onder apparaatbeheer.

Nu krijg ik voor geen mogelijkheid die image recorder weg, hij blijft er maar zitten! Sowieso vind ik het triest dat zo'n goed brandprogramma geen onderscheid kan maken tussen een virtuele en een echte drive maar dat is een heel andere discussie.

Heeft iemand anders dit misschien meegemaakt en kan diegene mij misschien helpen? Uw hulp wordt gewaardeerd.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Is die Image Recorder niet van Nero zelf? Voor zover ik weet emuleert DT alleen maar drives en geen writers.

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:38
Red devil schreef op 14 June 2003 @ 19:59:
Nu krijg ik voor geen mogelijkheid die image recorder weg, hij blijft er maar zitten! Sowieso vind ik het triest dat zo'n goed brandprogramma geen onderscheid kan maken tussen een virtuele en een echte drive maar dat is een heel andere discussie.
Geen slechte eigenschap van nero maar een schouderklopje voor de makers van deamon tools

[ edit ]
inderdaad, die imagerecorder is een virtuele brander van nero zelf :)
[ /edit ]

[ Voor 11% gewijzigd door phYzar op 14-06-2003 20:04 ]

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:42
whehe

Bah, nou had ik dus een legale versie van Nero maar omdat ze zo zitten te kutten heb ik een progje gebruikt om een nummertje te maken, sorry Nero, maar als jullie zo zitten te kutten dan heb ik er geen zin meer in. Tweakers bedankt voor jullie aandacht.