Ik heb vandaag een radeon 9700 gekocht.
hiervoor had ik een ti4200.
ik heb eerst alles van die videokaart geuninstalled en daarna mijn computer afgesloten.
de oude kaart er uit en de nieuwe er in.
tot hier geen probleem.
ik had van te voren al de nieuwste drivers gedowned en de ati controlpanel. drivers en controlpanel zijn gevonden in de FAQ van videokaarten en monitoren.
als ik mijn computer dan opnieuw opstart na dat ik alles heb geinstaleerd krijg ik een foutmelding dat de drivers niet gevonden zijn en dat controlpanel afsluit.
ik heb het al op elke denkbare manier geinstaleerd zoals:
- eerst drivers dan controlpanel en dan op nieuw starten
- eerst drivers dan opnieuw opstarten en dan controlpanel en dan weer opnieu opstarten
en ook beide volgordes met eerst controlpanel en dan drivers gedaan.
niets werkt maar als ik dus kijk bij apperaatbeheer zie ik dat hij een radeon 9500PRO/9700 ziet en hij ziet een 9500PRO/9700 secondary.
ik heb al geprobeerd om 1 van de apperaten uit te schakelen maar dat helpt dus niets. verwijderen van 1 ook niet want hij komt net zo hard terug.
als ik dan bij sostware kijk en dan op de drivers klik en ik klik op verwijderen dan zie ik kan kiezen uit 2 dingen die ik kan verwijderen namelijk een PCI versie en een AGP.
ik heb helemaal niets in mijn PCI zitten. ik heb hier dus ook geprobeerd om 1 er van te verwijderen maar dat helpt dus ook niet.
als ik alles uninstal kwa drivers en dan windows opnieuw opstart dan herkend hij 2 videoapperaten.
een gewone en een vga compatible.
help ik weet echt niet meer wat ik kan doen.
ik draai onder windows eXtra Problemen
is toch niet zo moeilijk om te kopieeren

heb je ook al detonater destroyer geprobeerd om echt alles van nvidia weg te gooien

daarna direct9.0a installeren.
daarna de drivers en dan de control panel.
en ja klopt dat je er 2 hebt staan
[
Voor 8% gewijzigd door
chucky666 op 14-06-2003 18:54
]