Argh, ik word helemaal ziek van die crane laptops.. Ik doe vanochtend een cdtje in mn cdrom-drive, en mn laptop pakt 'm niet.. dus ik denk, ik reboot even, blijft mn laptop hangen nadat 'ie aangeeft:
Found IDE harddisk 0: Fujitsu blabla
Found ATAPI CDROM: ASN DRMS-2 (Vreemd, hier stond iets anders volgens mij)
Vervolgens kan ik niks meer en doet de laptop niks meer. Als ik op f2 druk komt er wel in beeld te staan 'loading bios setup' maar er gebeurd niks.
Tis een Phoenix Bios 4.0, Crane laptop MCY-25.
Ik heb al gekeken of er soms wat los zat, maar de cdrom krijg ik er niet goed uit en de HDD zit echt goed (is een klikmechanisme)
Wie weet raad? ik heb wel een cdrom met bios flashproggie, maar ik kan en geen floppy en geen cd booten op de laptop, dus dat werkt niet...
Found IDE harddisk 0: Fujitsu blabla
Found ATAPI CDROM: ASN DRMS-2 (Vreemd, hier stond iets anders volgens mij)
Vervolgens kan ik niks meer en doet de laptop niks meer. Als ik op f2 druk komt er wel in beeld te staan 'loading bios setup' maar er gebeurd niks.
Tis een Phoenix Bios 4.0, Crane laptop MCY-25.
Ik heb al gekeken of er soms wat los zat, maar de cdrom krijg ik er niet goed uit en de HDD zit echt goed (is een klikmechanisme)
Wie weet raad? ik heb wel een cdrom met bios flashproggie, maar ik kan en geen floppy en geen cd booten op de laptop, dus dat werkt niet...