Toon posts:

Apparatenbeheer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem in het apparatenbeheer. Ik ben bezig om een webcam te installeren maar krijg geen beeld.

Bij beeldapparaten staan 2 onbekende apparaten met beide een uitroepteken ervoor. Als ik die wil verwijderen krijg ik de melding dat deze niet verwijdert kunnen worden omdat deze nodig zijn bij het starten van de PC.

Hoe kan ik deze apparaten verwijderen?

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
welke windows heb je ?
post eens wat meer specs?
misschien ook wat drivers ervoor zoeken?

en het verwijderen is simpel...

rechtsklikken op het aparaat en dan 'verwijderen' kiezen... enige nadeel is dat zodra je windows herstart ze er weer in staan :P

edit:
Welkom @ GoT btw...

offtopic:
woei :) ben een keer de eerste om iemand welkom te heten :P

[ Voor 32% gewijzigd door Fludizz op 14-06-2003 18:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Fludizz schreef op 14 juni 2003 @ 18:26:
en het verwijderen is simpel...

rechtsklikken op het aparaat en dan 'verwijderen' kiezen... enige nadeel is dat zodra je windows herstart ze er weer in staan :P
Zoals ik in de vorige post al zei : Ik krijg de melding dat ze nodig zijn bij het starten van de PC. Ik weet heus wel dat ik met rechtsklikken ze kan verwijderen >:)

Ik draai hier trouwens XP.

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 June 2003 @ 18:42:
[...]

Zoals ik in de vorige post al zei : Ik krijg de melding dat ze nodig zijn bij het starten van de PC. Ik weet heus wel dat ik met rechtsklikken ze kan verwijderen >:)

Ik draai hier trouwens XP.
dan zou ik maar es drivers ervoor gaan zoeken ;)

ga eerst maar eens na _WAT_ die onbekende aparaten kunnen zijn... ik had namelijk ook daar last van voor ik de drivers van me mobo en dergelijke had geinstalleerd...

Verwijderd

Topicstarter
Die 2 onbekende apparaten zijn waarschijnlijk van een vorige webcam die ik van iemand gekregen had. Deze kreeg ik helemaal niet aan de praat.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Zou je alsjeblieft een andere topictitel kunnen verzinnen, eentje die de lading een beetje meer dekt? Normaal ben ik wel creatief genoeg om er zelf een te verzinnen, maar helaas heb ik vanavond niet zoveel inspiratie :P. Je kunt je nieuwe topictitel melden via Topicreport (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif bovenaan een topic) of in Schop een Modje. Lees de FAQ Forumgedrag - Topictitel eens door voor advies :).

[ Voor 8% gewijzigd door Compubiter op 14-06-2003 19:56 ]

Pagina: 1