Toon posts:

[XP] mailwasher in startmenu

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik sinds kort de spamblokker mailwasher, nu zou ik dit programma-icoontje graag op de plaats hebben waar nu outlook-express staat in het start menu.
Is dit mogelijk?
Ik weet dat je kan selecteren tussen outlook, outlook-express en msn, maar kan je er ook eigen programma's inzetten?

tks

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 13:38
Ik zou zeggen, Sleep het er eens naartoe(tussen)

Verwijderd

Je kunt gewoon het icoontje op het bureaublad naar de startknop en dan door het startmenu heen slepen naar de plaats in het menu waar je 'm wilt hebben..

Zet voortaan a.u.b. ook de Windows-versie in je topictitel..

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:22

Korakal

Up up up!

Ehm, volgens mij bedoelt de topicstarter 'in plaats van' Outlook Express, dus op de 2e positie bovenaan onder IE.
Ja dat kan, dan moet je eerst even OE daar verwijderen door rechtsklikken>uit deze lijst verwijderen.

Verwijderd

Topicstarter
probleem opgelost tks to all

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

OK, mooi :)

Trouwens lijkt het me een goed idee om eens een paar uurtjes met de Windows User Interface te spelen; koop (of leen in de bibliotheek) anders ook een boekje om 'Windows te leren': ik kan het mis hebben maar misschien kan je er wat van leren. (Ik heb vandaag ook weer een boek gekocht om er wat meer over te leren :P )

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 14-06-2003 20:47 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.