Toon posts:

[win xp] office 2000 fout office1.cab

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ALs ik mijn office cd wil installeren geeft hij na een tijdje een foutmelding aan, dat hij office1.cab niet kan vinden of is beschadigd. Ik heb op internet gezocht naar het bestand en gevonden het is een rar/zip bestand, ik heb dus een nieuwe cd gebrand met het juiste bestand en nu geeft ie nog steeds dit aan, weet iemand wat ik nu moet doen?

bij voorbaat dank _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

[ Voor 198% gewijzigd door F_J_K op 14-06-2003 17:31 . Reden: Nevermind, zie m'n reactie hieronder :P ]

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06-2025

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Je bestandje is beschadigd, niets aan te doen. Je kunt het beste gewoon ff zoeken op het internet of met Kazaa naar Office 2000 en daarin de office1.cab downloaden. Volgens mij moet dit niet zo'n probleem hebben, aangezien je natuurlijk je hele office gewoon legaal gekocht hebt. Als je het helemaal legaal wilt houden kun je ook even contact opnemen met Microsoft, ervaring leerd dat ze je waarschijnlijk gewoon een nieuwe cd toesturen.

Station van Gerwin Prins op Apple Music

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dit is een kick binnen 24 uur, doe maar niet meer zo snel. Zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #not-done. Heb even wat meer geduld, je topic wordt vanzelf wel gezien: ga niet zo snel schoppen. Als je zoveel haast hebt, kan je altijd nog een betaalde helpdesk bellen :*

Ga ondertussen even neuzen in [search=office1.cab], lees het stuk op microsoft.com over je probleem en geef even aan wat de resultaten hiervan zijn. Grote kans dat je er dan al bent ;)
Een willekeurige andere office1.cab zal je niet helpen trouwens, daar zijn er vele verschillende van :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 08:53

tweakerbee

dus..?

Het kan ook zijn dat de CD speler die je gebruikt gaar is.

You can't have everything. Where would you put it?

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Soms is het normaal dat hij dat zegt als je de illegale versie hebt! (ik weet niet zeker of jij de legale hebt :P ) Heb ik ook een paar keer gehad, dus door vaak de inhoud van de cd naar mijn Harddisk te kopieren lukt het wel vaak en soms is het iso of bin bestand niet goed!

Verwijderd

Er is helemaal niks gaar, geen hardware en geen software. Ik heb het probleem bij alle installaties met .cab files. Je moet gewoon ff de complete cd naar je HDD kopieren en dan de setup draaien. Waarom het niet wil werken is voor mij ook de vraag, lastig is het wel. De grote firma's als MS en Symantec schrijven zelfs in hun faq dat kopieren naar de HDD een oplossing is, andere werkende oplossingen kunnen ze niet bieden, volgens mij tasten ze ook in het duister.

edit:
Lees hier meer.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2003 22:42 ]

Verwijderd

is het een nieuwe installatie of een upgrade :?

als office al eens eerder op die comp gedraaid heeft (een andere versie) kun je bij microsoft een tooltje downloaden om je reg te cleanen. Ik heb dit zelfde probleem al eens gehad bij een nieuwe office 2000 install op een pc waar al eens eerder een versie op gedraaid had. (overgens was dit een bedrijfs pc, dus gewoon originele cd's ik heb er zelfs meerdere geprobeerd, iedere keer met hetzelfde resultaat)

Zoek dus ff naar dat clean tooltje van ms
Pagina: 1