ik denk niet dat er veel mensen zijn met deze game al in hun bezit. Maarja probeer t toch ff: Ik zit vast in t 2e level: nadat ik de 3e munt in dat gebouw heb gestopt komen er 3 slangdraken. Na die gekilled te hebben. gebeurd er niets. Tenminste dat denk ik, want ik weet niet waar ik heen moet! Ik heb het hele level doorzocht(zo groot is t niet), maar ik kan nergens iets vinden waar ik heen moet en/of de 4e munt kan vinden.:'(
TR chronicles?.
Sorry heb em ff gespeeld maar vond hem er niet uit zien.
Sorry heb em ff gespeeld maar vond hem er niet uit zien.
Niet op voorraad.
LOL, ik zit met een GF2 Ultra>:)
Maar ik vond de textures erg geblurd en met weinig polygonen, wat dat betreft geen enkele vernieuwing, geen t&l, bumpmaps of texture compressie, ik had na 4 delen toch wel wat belangerijke verbeteringen in de 3engine verwacht.
Maar ik vond de textures erg geblurd en met weinig polygonen, wat dat betreft geen enkele vernieuwing, geen t&l, bumpmaps of texture compressie, ik had na 4 delen toch wel wat belangerijke verbeteringen in de 3engine verwacht.
Niet op voorraad.
Verwijderd

Ik vind tombraider nog steeds een mooi spel!
als je tombraider 5 in de winkel koopt krijg je geloof ik een tombraider level editor en dat is echt vet zo aan de plaatjes te zien
over je probleem: is er geen walktrough voor tombraider 5 ¿?¿?
Pagina: 1