Toon posts:

MSI K7T Pro2 en Soundblaster PCI 128

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet de manier om deze kaart tot leven te wekken.
Op mijn vorige systeem liep hij als een zonnetje maar op dit systeem heb ik zelfs moeilijkheden om de driver van Creative zelf te instaleren.
MSI K7T Pro2
Duron 650@650
Wimdows ME (Niet geherinstalleerd na upgrade systeem)
Bedankt,
VEJ |:(

PS: Ik heb het probleem zowel met de OB geluidschip geactiveerd als wanneer ik de OB chip heb gedeactiveerd via de BIOS

Verwijderd

Mijn broer had precies hetzelfde met de SB1024-Live. Ook nadat het in de bios was uitgeschakeld??!?!

Maar wat erger is, is dat ik zover nog niet eens kom. Ook ik heb dit mobo aangeschaft, met TB900 en 256Mb, maar ik krijg hooguit een opstartdiskette aan de praat, maar als ik Windows wil installeren loop alles vast.
Heb jij wellicht een idee, of hetzelfde probleem??

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gewoon het MB en de processor omgewisseld. Win'ME niet verwijderd maar gewoon laten zitten.
Daarna onder Mijn Computer ==> sytem alles gedelete en de coputer weer opgestart.
Win'ME moest toen alle drivers opnieuw instaleren. Dit ging goed tot ik op dit probleem stuite :'( . Het systeem loopt verder als een zonnetje.
MSI K7T Pro
Duron 650@650 (33 graden C volgens BIOS)
Win'ME
Soundblaster PCI 128

Verwijderd

Ik had precies hetzelfde, een paar maanden geleden kocht ik de K7tPro, en hij wou niet verder komen dan de processorherkenning, uren lang gezocht (+ bang dat ik de processor gekraakt had), wou de computer alleen lopen als ik de SB128 eruit had, draai nu dus op sound-onboard, dus nu weer gekut met Linux..
De K7tPro is helemaal eenkennig als het gaat om oude hardware, alles wat niet pci 2.1-compliant is, gaat het moederbord op flippen..

Had een hele oude 3Com netwerkkaart, na een minuut deed mijn USB muis het niet meer..

Verwijderd

Hmz... Hebben jullie al aan de voeding gedacht ? Ik heb nu net zo'n soort probleem alleen dan iets minder erg. Ik kan windows enz. wel netjes installeren, alleen 3dmark loopt vast en een beetje zware programma's trekt ie nu niet. Ik heb ook maar een 250 watt voeding. Ik zou een keertje een 30 watt proberen als ik jullie was, ik heb er net een besteld =)

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 14:30

^^0nMe

Got Babana's?

Hmm, mijn sblive value wil ook niet meer werken, maar eerst werkte ie wel, misschien door die 102mhz busklok, maar dat kan helemaal nie

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 26 november 2000 15:11 schreef MaSsiE het volgende:
Hmz... Hebben jullie al aan de voeding gedacht ? Ik heb nu net zo'n soort probleem alleen dan iets minder erg. Ik kan windows enz. wel netjes installeren, alleen 3dmark loopt vast en een beetje zware programma's trekt ie nu niet. Ik heb ook maar een 250 watt voeding. Ik zou een keertje een 30 watt proberen als ik jullie was, ik heb er net een besteld =)
Ik heb er een 350W voeding in liggen dus daar kan het niet aan liggen.
VEJ
Pagina: 1