Hoi :W
Zoals je aan de topic titel al kan zien,
ik heb dus een nieuwe processor gekocht,
ik had eerst een amd 1700+ en nu dus een amd 2400+
3 dagen terug had ik al een nieuw moederbord gekocht,
een A-Open ak77-8x Max, daar heeft eerst dus nog m'n oude procesor opgezeten, en alles werkte perfect, toen ook nog winxp opnieuw geinstalleerd, geen problemen mee.
Maar als ik dus de AMD 2400+ erop zet, gaat de installatie van winxp vaag doen, of beter gezegt, hij loopt vast.
Ik zit in de setup al in het grafische gedeelte,
hij is bezig met 'apparaten installeren' en daar blijft ie hangen.
als ik dan een tijdje wacht, en dan de reset knop indruk, start de pc opnieuw op, en de setup gaat verder alsof er niks gebeurt is,
maar als de setup dan klaar is, en ik zit in windows, is alles retetraag!
en ik kan absoluut geen drivers installeren!
windows update download wel, maar installeerd niks!
een redelijke oplossing zou zijn, probeer eens te installeren met zo min mogelijk hardware, daar was ik ook al opgekomen, maar helpt niks
Bios is wél ge-update, toen ik nog m'n oude processor erop had.
als ik trouwens m'n oude processor erop zet, en installeer dan, is er niks aan de hand,
dus zou je denken dat de nieuwe processor kapot is,
niet dus, volgens de winkel waar ik 'm heb gekocht ( Norrod )
kan ik ook wel inkomen, want ik heb 'm op een ander systeem gezet ( van m'n broer ) en daar werkte ie perfect, spelletjes draaien prima etc.
dus, wat anders kan het probleem zijn, of wat kan ik volgens jullie nog proberen???
Zoals je aan de topic titel al kan zien,
ik heb dus een nieuwe processor gekocht,
ik had eerst een amd 1700+ en nu dus een amd 2400+
3 dagen terug had ik al een nieuw moederbord gekocht,
een A-Open ak77-8x Max, daar heeft eerst dus nog m'n oude procesor opgezeten, en alles werkte perfect, toen ook nog winxp opnieuw geinstalleerd, geen problemen mee.
Maar als ik dus de AMD 2400+ erop zet, gaat de installatie van winxp vaag doen, of beter gezegt, hij loopt vast.
Ik zit in de setup al in het grafische gedeelte,
hij is bezig met 'apparaten installeren' en daar blijft ie hangen.
als ik dan een tijdje wacht, en dan de reset knop indruk, start de pc opnieuw op, en de setup gaat verder alsof er niks gebeurt is,
maar als de setup dan klaar is, en ik zit in windows, is alles retetraag!
en ik kan absoluut geen drivers installeren!
windows update download wel, maar installeerd niks!
een redelijke oplossing zou zijn, probeer eens te installeren met zo min mogelijk hardware, daar was ik ook al opgekomen, maar helpt niks
Bios is wél ge-update, toen ik nog m'n oude processor erop had.
als ik trouwens m'n oude processor erop zet, en installeer dan, is er niks aan de hand,
dus zou je denken dat de nieuwe processor kapot is,
niet dus, volgens de winkel waar ik 'm heb gekocht ( Norrod )
kan ik ook wel inkomen, want ik heb 'm op een ander systeem gezet ( van m'n broer ) en daar werkte ie perfect, spelletjes draaien prima etc.
dus, wat anders kan het probleem zijn, of wat kan ik volgens jullie nog proberen???