Enkele dagen geleden ben ik overgestapt van een Voodoo 3 naar een de G-Force Annihilator Pro. Sinds die tijd heb ik echter problemen met mijn monitor, deze springt om halve minuut aan en uit. Sinds die tijd heb ik al van alles geprobeert, beeldscherminstellingen gewijzigd, refreshrate aangepast, zowel de Detonater drivers geinstalleerd als de Creative drivers, niks helpt. Volgens mij was het ook geen windows instelling, want ook als ie na het opstarten gelijk mijn bios opstartte deed ie het.
Uiteindelijk mijn systeem aangesloten op een monitor van een vriend van me, en daar draait ie als een tiet, geen enkele problemo.
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben gehad en is er een andere oplossing dat het bestellen van een nieuwe monitor? (heb ik namelijk niet begroot
Oh ja, mijn monitor is een Relisys 772.
Monitor van kameraad van me is Samsung Syncmaster 750 ST
Uiteindelijk mijn systeem aangesloten op een monitor van een vriend van me, en daar draait ie als een tiet, geen enkele problemo.
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben gehad en is er een andere oplossing dat het bestellen van een nieuwe monitor? (heb ik namelijk niet begroot
Oh ja, mijn monitor is een Relisys 772.
Monitor van kameraad van me is Samsung Syncmaster 750 ST
...en het regent ook nog