request bij fout inloggen..

Pagina: 1
Acties:

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:20
Als je commentaar geeft op een nieuwstopic en niet ingelogd bent en dan een fout paswoord (of geen omdat je niet in de gaten hebt dat je niet ingelogd bent...) type dan krijg je dat als een foutmelding te zien.
Ik denk dat het erg handig is (vooral nadat ik net wer eens een lange tekst had getypt en die kwijt was) als op deze pagina die zegt dat je paswoord fout is meteen weer het formulier bevat met de door jou getypte tekst.

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Goed idee :). Ik heb hem voor je op [url=]devtrack.tweakers.net[/url] gezet. The place 2 be voor al je interessante feature-aanvragen enzo.

[edit]
http://devtrack.tweakers.net/view_bug_page.php?f_id=190

[ Voor 20% gewijzigd door Harm op 15-06-2003 14:41 . Reden: BTW en link ]

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Harm,

Je had het beter kunnen posten als comment van:
Ticket155 :)

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Alex de Groot schreef op 15 June 2003 @ 15:25:
Harm,

Je had het beter kunnen posten als comment van:
Ticket155 :)
Was inderdaad een beter idee geweest :). Maar daar kunnen we nu niet zo veel meer aan doen. In die van pietje63 wordt echter een oplossing gegeven en dat is bij die van jou niet zo. Maar we laten het gewoon over aan de goedheid van Femme welke hij daadwerkelijk gaat uitvoeren.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De fout wat * pietje63 zal te wijten zijn aan het gebruik van IE. Deze cached zo ver ik weet de tekst niet wat in het tekstveld is getikt. Mozilla en consorte hebben hier geen last van.