Ik heb nog niets gehoord van Dutch Web Services (mijn ISP), ik hoop dat dit binnenkort gaat gebeuren. Het zou voor mij een uitkomst zijn i.v.b.m. me game server.
Kijk net even op de pagina van Dutchweb en zie een aankondigin staan.
het bericht
Persbericht
Reeuwijk, 3 juli 2003 - full service provider Dutch Web Services (
www.DutchWeb.net) heeft goed nieuws voor de Economy klanten met een 2Mbps / 512 Kbps of een 2 - 8 Mbps / 512 Kbps
ADSL lijn. Dutch Web Services gaat de upstream snelheden voor de Economy diensten aanpassen van 512 Kbps naar 1 Mbps.
De 1Mb upstream is een theoretisch maximum, dit houdt in dat de daadwerkelijk behaalde snelheid zou kunnen afwijken.
Wanneer deze aanpassing zal plaatsvinden is nog niet bekend. BBNed heeft ons laten weten dat zij zo spoedig mogelijk het netwerk gaan aanpassen om de verhoogde snelheid door te voeren.
Wanneer deze aanpassing voltooid is zullen als eerste de nieuwe aanvragen gebruik kunnen maken van de 1 Mb upstream en in later stadium zullen ook de huidige klanten van de verhoogde snelheid kunnen genieten.
Naast deze verhoging van de upstream snelheden heeft Dutch Web Service een spetterende zomeractie lopen. Wanneer u voor 31 juli een 2 tot 8 Mbps
ADSL verbinding aanvraagt betaalt u geen eenmalige setupkosten. Deze actie valt samen met de structurele prijsverlagingen van de huidige maandtarieven.
[
Voor 80% gewijzigd door
we_are_borg op 04-07-2003 22:56
]
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.