Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Verwijderd
Probeer anders eens de nieuwst WHQL, zet alle instellingen van je videokaart terug naar default, klok alles terug.
Dan nog een keer starten. Je kan ook ff DirectX 9.0a downloaden ipv 9.0
Shit te laat
[ Voor 7% gewijzigd door dxta op 14-06-2003 13:04 ]
Omelette du fromage!
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Het vreemde is dat ik er eerst geen last van had, vervolgens win2k opnieuw geïnstalleerd heb icl. de drivers die ik daarvoor ook gebruikte en DX9 +9a.
Het enige verschil tussen de oude install en de nieuwe is dat er een (mobo)raid controller is bij gekomen en een 80GB HD.
Ik heb trouwens een GF3 Ti200 met de laatste WHQL drivers
[ Voor 10% gewijzigd door SiGNe op 14-06-2003 13:25 ]
Niet?
[Specs]
Ik heb precies hetzelfde, met dirextX9 en n GF4 Ti 4800 SE....Bij bijv GTA Vice doettie t nie..theezeefje schreef op 14 June 2003 @ 12:59:
Zodra ik een game start, kom ik na enkele seconden weer op mijn bureaublad uit.
In mijn taakbalk staat dat spel nog wel, maar zodra ik die aanklik, is het meteen weer weg.
ik gebruik DirectX9, en heb een GF4 Ti 4200.
iemand een idee wat dit zou kunnen zijn ??
mijn zoektochten door Google leverde mijn weinig tot geen resultaat op.
een herinstall van windows zal helpen, maar daar zit ik niet op te wachten.
alles werkte eerst wel goed,
en ik heb geen andere software geinstalleerd tussentijds.
Please help
Verwijderd
Zet je virusscanner eens uit, eigenlijk alle overtollige software. en draai hem dan nog een keer.
Trouwens, een windows herinstallatie is toch ook niet zo'n probleem. Als je gewoon de partitiegegevens zo houd, installeer je hem gewoon met alle data er nog op. Moet je alleen je drivertjes opnieuw installeren!
de laatste Detonators opnieuw installeren heeft bij mij het probleem verholpen.
iedereen bedankt voor de support,
en voor 1 ieder die dit probleem nog heeft, succes.
FAQ Forumgedrag - Not-done
Zou je alsjeblieft volgende keer 24 uur willen wachten voordat je je topic kickt?