Proggie (Install Maker) uitleg gevraagt

Pagina: 1
Acties:

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:28
Ik heb het proggie Install Maker gedll voor Setup bestanden te maken ,
maar ik kom er niet uit

Kan iemand mij even in het kort vertellen hoe ik het moet doen ?

En dan heb ik het over

DIT proggie

http://www.clickteam.com/English/installmaker.php

Of een nederlandse uit leg er van geven .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Ik heb even snel gekeken naar het programma.....Wat snap je er niet aan dan??
Als je gewoon de wizard volgt dan kan je alle informatie die het programma nodig hebt invullen. Hij maakt daarna voor jou de installer aan. Als je nog wat wil veranderen dan selecteer je in het laatste scherm dat vakje en dan kan je nog wat opties wijzigen. (shortcuts voor bestanden, bestanden in windows dir installeren, screensavers installeren, dll's registreren enz)

Als ik er zo naar kijk is het wel een makkelijk programma, alleen voor ingewikkelde installatie's is het geen optie. Ik zie namelijk geen opties voor het aanmaken van ODBC datasources, draaien van batch bestanden, na de herstart nog een aantal acties doen (doormidel van runonce key of install programma) enz....

O ja, in dit topic: installer packages vindt je nog een paar andere programma's.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2003 13:28 ]

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:28
Verwijderd schreef op 14 juni 2003 @ 13:25:
Ik heb even snel gekeken naar het programma.....Wat snap je er niet aan dan??
Als je gewoon de wizard volgt dan kan je alle informatie die het programma nodig hebt invullen. Hij maakt daarna voor jou de installer aan. Als je nog wat wil veranderen dan selecteer je in het laatste scherm dat vakje en dan kan je nog wat opties wijzigen. (shortcuts voor bestanden, bestanden in windows dir installeren, screensavers installeren, dll's registreren enz)

Als ik er zo naar kijk is het wel een makkelijk programma, alleen voor ingewikkelde installatie's is het geen optie. Ik zie namelijk geen opties voor het aanmaken van ODBC datasources, draaien van batch bestanden, na de herstart nog een aantal acties doen (doormidel van runonce key of install programma) enz....

O ja, in dit topic: installer packages vindt je nog een paar andere programma's.
THX Ik ben er al uit :)

IK gebruik gewoon die wizard , want dat gaat een stuk makkelijker ..

Maar die stond bij mij net uit :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

offtopic:
modje? er zit een dt fout in de titel