Is het mogelijk in Windows 95 om via een proggie ofzo zo'n Quick Launch naast de start button te maken?
Thnx.
Thnx.
[ Voor 31% gewijzigd door Korakal op 14-06-2003 12:29 ]
[ Voor 44% gewijzigd door Erkens op 14-06-2003 12:28 ]
Een heleboel, jammer. Maar er zit geen CD-ROM opKorakal schreef op 14 juni 2003 @ 12:27:
Ik vrees dat dat een geval wordt van 'een-heleboel-aantal-floppy's'. IE4 kan ik zo gauw niet meer online vinden, maar die moet je wel hebben. Ga je namelijk IE5 of hoger installeren, dan zitten die IE4 tools er niet meer bij en krijg je je quicklaunch ook niet.
offtopic:
Is dit voor je Toshiba T4600c? Die heb ik ook, ook met Windows 95. Gaat wel traaaagDaarom waarschijnlijk ook geen CD-speler, klopt dat?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2003 12:55 ]
Ik heb de benodigde software er altijd opgezet via een parallelle kabel ('directe kabelverbinding'), dus ook zonder CD-ROM. Misschien is dat nog een optie voor je?Verwijderd schreef op 14 June 2003 @ 12:53:
[...]
Een heleboel, jammer. Maar er zit geen CD-ROM op.
offtopic:
Ja daar issie voor. Win95 werkt bij mij prima. 12mbram, 486'tje
.
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2003 13:16 ]
Chriztiaan schreef op 14 June 2003 @ 15:44:
bij mij zat t altijd op de win95 cd als optie om te installeren. En omdat k er nie van hou dat software "automatisch" allemaal zooi gaat installeren, doe k altijd custom install. daar kon k ook kiezen of k n Quick Launch wilde
You can't have everything. Where would you put it?
Die was wel heel zeldzaam, maar dat zou kunnen; met 95c heb ik geen ervaring.tweakerbee schreef op 14 juni 2003 @ 16:22:
Windows 95C had wel degelijk quicklaunch. Die versie werdt geloof ik ook wel OSR2.5 genoemd. Dat is niet 95B (OSR2/2.1).
enig verschil is dat die 1. erg onhandig werkt naar mijn mening, en 2. niet naast je startknop gepositioneerd kan wordenfish schreef op 14 juni 2003 @ 16:57:
als er office op staat .... office heeft ook een quick lauch bar .... net zo makkelijk werkt het zelfde
Go to Run and type the following:
C:\Program Files\Internet Explorer\IE5Setup.exe /C:"ie5wzd /e:IE4Shell_95x86 /I:Y"
This command will reinstall IE5 with the Windows Desktop Update component (Quick Launch).
Note: The command is IE5Setup.exe /C:"ie5wzd /e:IE4Shell_95x86 /I:Y". You must direct it to the location of IE5Setup.exe (in my case it was C:\Program Files\Internet Explorer)
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Ja dus? Even IE4 of 5 (zie bovenstaande tip) downloaden en installeren.Verwijderd schreef op 14 juni 2003 @ 18:11:
Lastig, ik heb IE3...
Voor de volledigheid dit heet dus een null modem kabel.Korakal schreef op 14 June 2003 @ 18:14:
[...]
Ja dus? Even IE4 of 5 (zie bovenstaande tip) downloaden en installeren.
En je hoeft het niet met diskettes te doen, maar koop een parallelle kabel bij je computerboer (geen printerkabel! die is ook wel parallel maar heeft één verkeerde aansluiting) en sluit die op beide pc's aan.
Met één van bovengenoemde programma'tjes kun je dan zo de download naar de laptop doorsturen.
Een nullmodem kabel is toch serieel?Keesk schreef op 14 June 2003 @ 18:21:
[...]
Voor de volledigheid dit heet dus een null modem kabel.
You can't have everything. Where would you put it?
woei, ie5 @ 486 zou wel hard gaanKorakal schreef op 14 June 2003 @ 18:14:
[...]
Ja dus? Even IE4 of 5 (zie bovenstaande tip) downloaden en installeren.
En je hoeft het niet met diskettes te doen, maar koop een parallelle kabel bij je computerboer (geen printerkabel! die is ook wel parallel maar heeft één verkeerde aansluiting) en sluit die op beide pc's aan.
Met één van bovengenoemde programma'tjes kun je dan zo de download naar de laptop doorsturen.