Ik heb een heel stom probleem. Ik heb sinds gister een Asus p4pe bordje gekocht. Met raid erop. Nu start hij op en kijk dus of ie een apparaat aan die controller vind. Nu hangt er op het moment niets aan. Maar hij komt met de melding no bios installed. Ik heb geprobeerd om in de bios te komen maar ook dit lukt niet. Ik d8 dat het met (ctrl - H) was maar ook dit weet ik niet zeker. Kan iemand me ff vertellen hoe dit zit?
Niks om zorgen over te maken. De melding 'no bios installed' krijg je te zien als er geen bootable devices aangesloten zijn.
Dit is op bijna iedere controller het geval. Sluit je een HD aan krijg je als het goed is wel netjes 'BIOS installed' te zien.
Dit is op bijna iedere controller het geval. Sluit je een HD aan krijg je als het goed is wel netjes 'BIOS installed' te zien.
Oke dan ga ik dat is proberen. Ik heb nog een vraag, hoe kom je in die bios. Of kan dat weer alleen als er een schijf aanhangt Want er staat geen toetsen combinatie bij om erin te komen. Dit is bij de meeste raid controller toch wel het geval dacht ik.
[search=raid bios not installed] 
Edit: hoe je erin komt staat gewoonlijk in de handleiding van de mobo/controller
Edit: hoe je erin komt staat gewoonlijk in de handleiding van de mobo/controller
[ Voor 56% gewijzigd door BalusC op 14-06-2003 12:21 ]
Dit topic is gesloten.
![]()