Toon posts:

Draadloze Videoverbinding 1KM

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Luitjes,

Ik heb de volgende opdracht, zorg voor een draadloze videoverbinding tussen twee gebouwen zodat in het ene gebouw de mensen op een Videoscherm de toespraken in het andere gebouw kunnen volgen.

Situatie:
Gebouwen zijn twee kerken die 1 KM uit elkaar liggen met beide hoge torens waar de antenes op zouden kunnen komen, er is een directe zichtverbinding.

Ik heb al wat rond gekeken naar verhuur van beamers en zo, maar misschien dat er hier mensen zijn die hier ervaring mee hebben. Ik zat zelf te denken aan twee richtantennes en twee PC's met een camera voor de ene kerk en twee beamers voor de andere.

alvast bedankt

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:44

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah sorry, maar het is niet de bedoeling dat we jouw werk gaan oplossen. Het is gewoon simpel, straalverbinding en een beamer. Je kan zelf de verschillende beamers bekijken en beoordelen. Dat is jouw werk (of opdracht).

Zelf doen, en als je specifieke problemen hebt ergens mee, dan kunnen we je zeker wel helpen, maar niet als eerste naar een forum grijpen en je werk hierop afschuiven aub.

Het gedeelte draadloze verbindingen hoort hier niet echt en voor het videoscherm kan je gewoon een beamer gebruiken, maar je geeft niet eens volledige info, zoals maximale kosten enzo.. Dat schiet dus niet op.

[ Voor 23% gewijzigd door JvS op 14-06-2003 12:03 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Het zou helpen als je een beetje aan kon geven wat je budget is, hoe goed de verbinding moet zijn (storingsvrijheid enzo) en dergelijke.
Ik kan je wel vertellen dat je wellicht het beste ff KPN kunt bellen voor een straalverbinding, maar dat kost klauwen met geld. :P

Dit topic is gesloten.