Toon posts:

7210 optie tot voice dialing

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen hoe ik bijvoorbeeld deze feature van andere nokia's kan installeren op mijn 7210.

Dit is toch gewoon JAVA (hoe zit dat nou trouwens precies dit zijn toch allemaal midlets of alleen de spelletjes ???), wat er op de telefoon is gezet?
Dan
kan je toch ook gewoon voice dialing gebruiken, of heb je hier soms iets extra's voor nodig ( hardware, dan NIET de headset)

Daarnaast zijn er wel andere leuke feature's die ik zou willen aanpassen.
Ben een beetje bekend met JAVA en jsp, dus knip/plak werk en kleine aanpassingen kunnen denk ik wel.
- Optie, nummer 1 ingedrukt houden = voice mail ( zou ik ook voor de rest willen)
- Radio op 7210 gewoon op luidspreker kunnen zetten ipv headset aansluiten

Hoop dat jullie er ook interesse in hebben of in ieder geval verstand ;-)

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-05 08:23

Maartenvs

For Sale

Ik denk dat dat wel tegen gaat vallen want naar mijn idee is die telefoon niet volledig in java gemaakt, maar als het je lukt wil ik t ook wel op mijn 7210 proberen _/-\o_ . Maar radio zonder headset kan niet omdat de headset als antenne dient. Staat ook in het boekje dacht ik.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Helaas dit gaat niet wat je wil. :)

De telefoon is beveiligd tegen gebruik van bepaalde soft- en hardware onderdelen door java. Je kan dus programmeren wat je wil, maar de telefoon zal niet toestaan dat je het kan gebruiken. Daarbij is het niet zo dat je gewoon maar java in kan voegen in het OS van de telefoon, het is dus gewoon echt een apart besturings systeem, niet in java gemaakt.
- Radio op 7210 gewoon op luidspreker kunnen zetten ipv headset aansluiten
Dit kan je al helemaal vergeten. De headset is de antenne van de radio en zoals je weet werkt een radio niet zonder antenne. :P

Verwijderd

Topicstarter
Dat is dan wel heel erg jammer.
In welke taal is de rest dan geschreven.
Zit nu alleen nog te rotzooien met die NOKIA 7210 PC Suite.
Zijn er nog andere programma's waar je wat meer mee kan, trouwens?

Nou het is een bevlieging, dus als ik in de zomervakantie even los wil gaan,
horen jullie het wel (y)

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 16:08

Korakal

Up up up!

De 7210 draait op het 'series 40' platform van Nokia. Meer technische info hierover kun je vinden op http://www.forum.nokia.com/main/1,6566,010_20,00.html