Toon posts:

[Acces] Link maken van het ene raport naar het andere raport

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goede morgen,

ik heb een vraagje, ik ben bezig met acces. Ik heb een rapport ontworpen. Dit heet rapport factuur. Hier zie je alle klanten van het bedrijf, die een factuur hebben gekregen. Vanuit dit rapport moet een link ofzo worden gelegd naar de factuur als je op het factuurnummer klikt. Dus sommige klanten hebben meerdere facturen gehad, en als je er dus op klikt op het factuurnummer van de klant, dat je naar die factuur gaat. Iemand enig idee hoe dit moet?

Alvast bedankt!

Specs:Office 2000

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 10:59
Volgens mij kun je beter met formulieren gaan werken.
Kun je beter links maken e.d.
Eventueel kun je vandaaruit rapporten printen. :)

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Verwijderd

Topicstarter
hmm effe proberen

dank je alvast!

moet je dan werken met gekoppelde formulieren?

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 10:59
Maak een listbox met daarin alle klanten die een factuur hebben gehad (gewoon een query onder hangen)
en als je op een klant klikt, dat je dan alle facturen van die klant ziet...?

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:09

Boss

+1 Overgewaardeerd

Een rapport is puur grafisch, kan je op geen enkele manier interactie van een gebruiker aan hangen.

Je zal met formulier / subformulier aan de slag moeten gaan. Is niet zo moeilijk, je moet alleen het truucje ff doorhebben. Als je er niet uitkomt horen we het hier wel!

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb in het subformulier een knop gemaakt om een nieuw record toe te voegen. Maar dit lukt niet. Ook niet als ik onderin in de balk een record probeer aan te maken.
iemand ervaring hiermee..?
Pagina: 1