norrod computers?

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

Topicstarter
ik wil eik 128 mb sdram (133) kopen bij norrod computers, ik heb alleen nog nooit van dit zaak(je?) gehoord

iemand ervaring, hoe is de garantie/service ofzo/??

of is het norROT ;)

• Echnon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-06 20:13

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:51

Destruction

(ex-)Automonteur

verwacht maar niet veel goeds , ik heb daar mijn celeron 433 vandaan en het is echt een kloteding , ik weet verder niet precies hoe ze omgaan met losse onderdelen , maar als ze je een videokaart al onverpakt meegeven , weet ik niet of geheugen wel ingepakt word

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

en het geheugen is op

• Sneuterveuter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-08 04:09
Vrijdag de Plextor 12/10/32A gekocht. Perfect in een onbeschadigd retail-doosje en hij brandt erg fijn :) Bovendien cheapest price at the HCC 8-)

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Ik wou de Logitech mouseman optical daar kopen, maar die was al op ook...

Maar het lijkt me wel een goede winkel verder hoor, goedkope prijzen enzo..

Don't You stare there, Operate!

• Oviparous
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
nog nooit van norrod gehoord?? eheh... dit is je eerste compu (buiten de compaq of packard bell van papa & mama)?

Norrod bestaat al (in ieder geval) een jaar of 4, en heeft 3 vestigingen (leeuwardenm,groningen,zwolle). Is niet echt heel klein. Wel lekker goedkoop. Je moet uitkijken dat je niet zo'n kant en klare PC van ze koopt want als je dan een budgetcompu koopt dan stoppen ze er echt pruts dingen in (el cheapo mobo enzo, Diamond :r :r :r :r videokaart. Heb zelf al mijjn losse onderdelen er vandaan en bevalt prima.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Is wel een goede zaakdenk ik. Ik heb er twee netwerkkaartjes op de beurs gekocht. Helaas was dat goedkope geheugen op. Nou ja, dan maar naar Powerline, daar hadden ze het vrijdag ook voor 165. Blijkt nu een van die netwerkkaarten kapot te zijn. Nou ja, maandag maar naar Leeuwarden voor een nieuwe. Zal wel weer lang wachten worden. In hun zaakje aan de voorstreek is het net zo druk als op de HCC dagen en de indeling is ook hetzelfde als die van hun HCC stand.

Verwijderd

ik koop regelmatig dingen bij norrod in zwolle, nix mis mee hoor... tis lekker cheap... en ja het zit hier al een poosje (jaar of 1) en tis er altijd wel druk (iig drukker dan bv bij vobis enzo)

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb gekocht bij Norrod :
- IBM 46.1GB HD 7200rpm
- Rio 600

Allebei perfect hoor :):):)

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 13:19

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op zondag 26 november 2000 14:27 schreef Januz_ het volgende:
en het geheugen is op
Het geheugen is niet op, het geheuhen (C-klasse) was ZO slecht dat ze gestopt zijn met het verkopen ervan.... Lees ook het forum maar door, heel veel mensen hebben brak geheugen gekocht :(

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Ik heb geheugen gekocht perfect B-) 3 maal 128 MB.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik wilde het er ook kopen - op! :(
toen op zaterdag gekocht bij powerline voor 210,- :) wel veel, maar mobo, proc. kwam er ook vandaan, is dus wel makkelijk :):):)

Verwijderd

Prima zaak hoor hier in Groningen. Heb er een tijd geleden nog een Athlon systeempje in elkaar laten schroeven. Ging er een week of wat later iets mis met de (Creative) CD-Rom, werd gelijk omgeruild voor een nieuwe zonder die oude ff te controleren :)

Nadelen zijn dat het er altijd fokking druk is, en dat de verkopers af en toe een beetje arrogant zijn. Verder prima zaak...

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
NoRRoD in groningen ruled gigantisch, nooit gezeik met die lui en omruilen, of geld terug gaat makkelijk....

Verwijderd

Ja, ik haal bijna al mijn hardware bij Norrod en ik heb nog nooit een probleem gehad. Ik ga normaal altijd naar de winkel in zwolle en altijd druk maar als je wordt geholpen wordt je goed geholpen door lui die er verstand van hebben.
b-)

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-08 10:39

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Haal zelf daar ook altijd (groningen), maar inderdaad... Erug druk (sta je in de rij en zijn d'r voor je nog 3 pikken die een heel systeem samen willen stellen terwijl ik zelf ff snel een 10Mb nicje wil halen).. Verder (heb zelf ook 2x128MB gekocht daar.. Niet op de beurs maar in de winkel.. no probs) nergens last mee gehad... Alleen mijn tante.. (toen ze nog onder ferweda zaten) Kocht een Canon BJ200 maar kreeg een BJ4000 mee :D.. Zij verbaast toen ineens alles in kleur eruit kwam...

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Ik heb vandaag bij Norrod een MSI Geforce2 MX retail (295,-), een 10mbps utpkaartje (22,5) en een etech modem (39,-)

Hoor goede geluiden over de zaak, zeer goedkoop is een ding wat zeker is. Geforce werkt, andere 2 wee'k nog niet

• Lord Maximus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-08 09:57
Op zondag 26 november 2000 15:39 schreef OiSyN het volgende:

[..]
Het geheugen is niet op, het geheuhen (C-klasse) was ZO slecht dat ze gestopt zijn met het verkopen ervan.... Lees ook het forum maar door, heel veel mensen hebben brak geheugen gekocht :(
Pardon?

Ik weet niet waar je dat op baseerd, maar SpecTek geheugen is beslist geen C-klasse geheugen!! Maar gewoon normaal A-klasse geheugen wat bij elke betere PC boer in de la ligt.

Denk a.u.b. even na voor je een dergelijke achterlijke reactie plaatst.

Verwijderd

Op maandag 27 november 2000 01:42 schreef Lord Maximus het volgende:

[..]
Pardon?

Ik weet niet waar je dat op baseerd, maar SpecTek geheugen is beslist geen C-klasse geheugen!! Maar gewoon normaal A-klasse geheugen wat bij elke betere PC boer in de la ligt.

Denk a.u.b. even na voor je een dergelijke achterlijke reactie plaatst.
Droom lekker door :Z
A-merk == 3rd brand (Spectec, usa, Xelo, Seitec etc.)
Waarom denk je dat er zoveel prijsverschil zit tussen een Spectec dimm en bijv. een Kingston dimm (denk, denk, denk)

• Lord Maximus
Op maandag 27 november 2000 01:58 schreef ]NTT[ het volgende:

[..]
Droom lekker door :Z
A-merk == 3rd brand (Spectec, usa, Xelo, Seitec etc.)
Waarom denk je dat er zoveel prijsverschil zit tussen een Spectec dimm en bijv. een Kingston dimm (denk, denk, denk)
Duh, Tuurlijk is Kingston, Mushkin etc. beter.
Alleen noemen de meeste winkels dat standaard geheugen (van o.a. de merken die jij net noemt) "A"-klasse. Een beetje tweaker neemt die A met een flinke korrel zout. Maar toch, het blijft redelijk goed spul. Voor een veel betaalbaardere prijs dan Kingston.

Verwijderd

Daar hebbie gelijk in,, maar als je ooit de uitval hebt gezien op de zogenoemde A-Merk geheugens, dan kijk je wel drie keer uit voordat je het koopt. Als het werkt dan werkt het en heb je een leuk dimmetje maar als je eenmaal hebt gezien dat op elke 10 verkochte dimm's er twee defekt zijn (nagelaten de dimm's die na een jaar er de brui er aan geven), dan ga je liever voor een echt merk (waar de uitval miniem of helemaal niet is) Komt ook nog eens bij dat de echte merken wat meer kunnen hebben (tijdens het OC'en bijv.)

Verwijderd

Ik heb er een MSI K7T PRO2 mobo en een duron 650 gekauft. Ze beloofden er een koeler bij, maar die was op. Zegt die rukker dat ik dan maar een kopie van de bon naar hen op moet sturen. Korting wilde hij niet geven. Nu maar hopen dat alles het blijft doen en dat ze de koeler netjes opsturen. Ik had al een koeler, maar dat was een cheapo. Hopelijk is die van hen beter.

da-Lynx

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Tijdens de HCC was het in de winkel in Groningen lekker rustig. Kon ik 128 MB SDRAM PC-133 halen. Werkt prima hoor. Ook heb ik bij Norrod een half systeem gehaald (in onderdelen), o.a. een Celeron 366. Die was prima over te klokken naar 550. Doet het nu nog :).

• Nijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 07:44
Je krijgt bij Norrod een Spire cooler, zo'n vierkante en niet zo'n ronde.

Verwijderd

Norrod Zwolle: ASUS CUV4X in doos met alles erop en eraan. Voor een zeer goede prijs (fl 345,-). En werkt zeer goed, Geheugen weet ik niet.

• Lord Maximus
Op maandag 27 november 2000 07:43 schreef da-Lynx het volgende:
Ik heb er een MSI K7T PRO2 mobo en een duron 650 gekauft. Ze beloofden er een koeler bij, maar die was op. Zegt die rukker dat ik dan maar een kopie van de bon naar hen op moet sturen. Korting wilde hij niet geven. Nu maar hopen dat alles het blijft doen en dat ze de koeler netjes opsturen. Ik had al een koeler, maar dat was een cheapo. Hopelijk is die van hen beter.

da-Lynx
NoRRoD levert (tenminste op de HCC) de Spire MA324-15 cooler. En als je de review op http://www.ademmen.nl/arnold/reviews/spirethermaltake/review1.html mag geloven is die dus beslist niet slecht. :)

• XL79
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-07 08:49
NoRRoD is OK.... niks te klagen daaro...
Pagina: 1