[auto] nieuwe auto geur weer in de auto?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.261 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:20
Hoe krijg je in je auto weer die nieuwe auto eur?
ikzag vorig jaar in oostenrijk een wunderbaum met new-car smell, maar die heb ik toen niet gekocht :{

een paar maanden geleden een luchtverfrisser die zogenaamd new-car smell zou hebben, maar ik dacht dat ik over mijn nek ging van de zoete kauwgomballenlucht die daar uit kwam zeg :r

Ik heb namelijk een hekel aan de lucht van luchtverfrissertjes... maar als de auto een hele dag in de zon staat ruikt het ook niet bepaald fris meer :{
ik maak wel zeer regelmatig het interieur schoon met cockpit spray en dat soort zaken... dan ruikt ie iig die dag weer lekker fris industrieel (?) :)

iemand ervaring ergens mee?

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Volgens mij hebben ze die bussen met spray bij de dealer. Die hebben het juiste spul natuurlijk. Dus ga eens langs bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-05 23:53

Initial G

f.k.a. GKLQuake

haal gewoon dat lijk uit je kofferbak! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
Initial G schreef op 14 June 2003 @ 10:12:
haal gewoon dat lijk uit je kofferbak! :)
ssssstt :X

:+

nee het lijt soms wat "vochtig" te ruiken in de auto, zeker met warm weer, maar er is niets wat vochtig kan zijn... soms staan ook gewoon een hele dag alle ramen open, maar dat helpt ook niets... :{
Cubix schreef op 14 June 2003 @ 10:12:
Volgens mij hebben ze die bussen met spray bij de dealer. Die hebben het juiste spul natuurlijk. Dus ga eens langs bij..
oh? :?
weet je dan ook hoe die "geur" heet?

[ Voor 29% gewijzigd door paQ op 14-06-2003 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-05 15:15
sex-zweet

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiric
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Xiric

sMiLe

vraag et daar dan :)

Smile !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-05 10:48
Ja, klopt dat ze dat bij de dealer hebben.
Toen ik bij VW werkte spoot ik het altijd in de hurauto's (daar werd altijd in gerookt terwijl het niet mocht).

Helaas weet ik niet meer hoe het heet. Volgens mij verkochtten we het ook niet maar hadden we het alleen in de garage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
Master__R schreef op 14 June 2003 @ 10:20:
Ja, klopt dat ze dat bij de dealer hebben.
Toen ik bij VW werkte spoot ik het altijd in de hurauto's (daar werd altijd in gerookt terwijl het niet mocht).

Helaas weet ik niet meer hoe het heet. Volgens mij verkochtten we het ook niet maar hadden we het alleen in de garage.
hmm :)

ruikt het dan ook net als een nieuwe auto? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-05 15:45

Cliffie

Trompetslet

Behandeling met Ozon schijnt goed te werken, dan ruik je geen rare luchtjes meer :)

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blender
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
vochtvretertje onder de voorstoel helpt misschien ook wel. Wel regelmatig leeggooien, alstie omflikkert komt er volgens mij ook niet echt een lucht tevoorschijn om over naar huis te schrijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Je kunt je auto ook even reinigen van binnen met een stoommachine. Dan krijg je ook die geur en is je auto direct mooi schoon :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:31

Wildfire

Joy to the world!

Nieuwe auto geur? Gadverdamme... de meeste mensen die ik ken (en ikzelf ook) vinden dat een vieze geur... :)

Nou moet ik ook wel zeggen dat er geen enkele luchtverfrisser is die goed werkt in een auto. Ik betwijfel of je een eventuele luchtverfrisser dus wel zo effectief kunt gebruiken als je hoopt.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-05 07:01
Jaa, ik heb ook zo'n luchtverfrisser nodig :)

Heb net een auto gekocht waar niet in gerookt is, maar als hij een tijdje in de zon heeft gestaan ruikt hij nu niet bepaald lekker.

Maar ik heb tot nu toe alleen nog maar negatieve reacties van autoluchtverfrissers gehoord :(

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 09-05 13:54

Bezulba

Formerly known as Eendje

waarom zou je in godesnaam die hierkrijgjezwarekoppijnvanchemischeplasticlucht in je auto terugwillen?!!?!

zommige mensen :(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-05 07:01
eendje schreef op 14 June 2003 @ 15:24:
waarom zou je in godesnaam die hierkrijgjezwarekoppijnvanchemischeplasticlucht in je auto terugwillen?!!?!

... We willen alleen maar dat onze auto van binnen fris ruikt :9

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10074

Ik zou ook best willen dat m`n auto naar een nieuwe auto ruikt.

De gevoelens/gedachtes die die geur oproept zijn gewoon erg leuk, net of je in een hele mooie dure nieuwe auto rijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
De oorzaak van jouw probleem ligt in de winter.
Je moet in de winter kranten in de auto doen, die nemen het vocht dan op ipv de matten.
Zo ruiken de matten niet in de zomer.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

dat vind ik net zo lekker ruiken dat wanneer je vroeger een nieuw casette bandje had gekocht en daar de plastic van afhaalde...
:z ik kon er wel 10 minuten mijn neus indouwen O+ lekker :)
ja zoiets :)
kan alleen niet naar NL versturen :(

[ Voor 21% gewijzigd door paQ op 14-06-2003 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-05 00:14

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Omdat ik er ten eerst geen koppijn van krijg, en ten tweede omdat de associaties van die geur gewoon fijn zijn... had ik ook toen ik na een paar maanden weg te zijn geweest weer terugkwam in m'n studentenkamer. De zon had die hele periode op het tapijt geschenen en er zat weer zo'n hele tapijtlijmgeur in de kamer... m'n huisgenoten snapten niet dat ik daar in kon slapen en ik vond het heeeeerlijk.

Net alsof ik in een nieuwe kamer zat.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
Acolyte57 schreef op 14 June 2003 @ 17:41:
[...]
Omdat ik er ten eerst geen koppijn van krijg, en ten tweede omdat de associaties van die geur gewoon fijn zijn... had ik ook toen ik na een paar maanden weg te zijn geweest weer terugkwam in m'n studentenkamer. De zon had die hele periode op het tapijt geschenen en er zat weer zo'n hele tapijtlijmgeur in de kamer... m'n huisgenoten snapten niet dat ik daar in kon slapen en ik vond het heeeeerlijk.

Net alsof ik in een nieuwe kamer zat.
lekker he :)
:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 18:28

Sebje

Makelaartje

Ff een "kleine" :X kick. Weet iemand welk spul je het beste hiervoor kunt gebruiken, om zo'n nieuwe autogeur weer in de auto te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Sebje schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:34:
Ff een "kleine" :X kick. Weet iemand welk spul je het beste hiervoor kunt gebruiken, om zo'n nieuwe autogeur weer in de auto te hebben?
De link die ik 3 jaar geleden heb gepost, werkt nog steeds dus...

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benoni
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Intussen is het onderwerp al ruim aan bod geweest bij Myth Busters :X B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
en wat zeiden ze daar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benoni
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hier een beschrijving van de betreffende aflevering waarin ze wilden proberen of een auto nog verkoopbaar was te maken nadat er een lijk in heeft liggen rotten :P

Misschien kan iemand er nog een fragment van vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 09-05 13:54

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik ben het nog steeds eens met mezelf eigenlijk :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:24
Ik heb een geur ding erin die ik redelijk nieuwige autogeur heeft :P

Ik zal morgen wel even kijken wat voor merk het is, het lijkt een beetje op een plat scheetkussen alleen dan blauw. Het zat er al in toen ik de auto kocht en ik vind het erg lekker/nieuw ruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Volgens mij kan je die "rubbergeur" wel bij de halfords halen, dat is mij ooit eens verteld

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:45

SmartDoDo

Woeptiedoe

Inmiddels een VV onderwerp :)

-> VV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Laatst online: 30-03 22:35

jep

Ik wil die geur ook wel terug. Dat mensen dat vies vinden :o. Heerlijk toch? Vind het altijd lekker als ik in een auto stap die dat nog heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:01

Theimon

Snapte!?

Je hebt in de meeste dorpen en steden van die autopoetsbedrijven (dus niet bij de dealer). Die mannen geven het exterieur en interieur een dermate grote beurt dat ie gloednieuw bij je terugkomt. Over het algemeen is het ook niet zo duur, als je tenminste een lokale poetser kan vinden. Een Bovag poetser is natuurlijk alweer een stuk duurder, terwijl die het niet perse beter doet dan de Turk om de hoek (nofi. Er zitten nu eenmaal veel Turken in die business)
Daarna is het een kwestie van bijhouden om de frisse lucht te bewaren. Echt helemaal terug naar die eerste maagdelijke kilometers zal niet meer lukken, denk ik.

(zoekterm is autopoetsbedrijf en gij zult vinden)

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Pagina: 1