DVD is te klein

Pagina: 1
Acties:

• FUBAR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-03 15:51

FUBAR

F*ed up beyond all recognition

Topicstarter
ik heb een film van 3,7 GB die ik op een DVD wil zetten
maar mijn spelers slikken die schijf alleen als deze meer dan +/- 4 GB aan data bevat.
kan ik nou zomaar een los bestand van ongeveer 500 MB (een zip van een spel ofzo?) erbij gooien als opvulling of wordt hij dan niet meer herkent als DVD?

To be, or not to ...ehh.... what was the question?

Verwijderd

Als je de DVD structuur behoud (VIDEO_TS en AUDIO_TS) kan je in de root van je DVD gewoon andere data kopieeren. Dit gebeurd ook met veel commerciele DVD's daar zetten ze dan een website op of iets dergelijks.

• Ibby
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-08-2018
maar mijn spelers slikken die schijf alleen als deze meer dan +/- 4 GB aan data bevat.
Ik zou zeggen een andere DVD speler kopen, want dit vind ik een vreemd verhaal. :?
Lijkt mij dat die DVD spelers gewoon niet goed zijn

• FUBAR

FUBAR

Topicstarter
ja ik ga zeker een andere speler kopen omdat er 2 films bestaan die onder de 3,8 GB zitten |:(
das goed denkwerk ! :(

het is algemeen bekent dat spelers van bijv. philips en sony alleen DVD-video kunnen lezen met meer dan 3.8 GB, omdat je anders eveel van de buitenste ring onbeschreven laat en de laser de schijf als zodanig niet herkent

maar in de root kan ik dus extra data gooien TNX!

[ Voor 12% gewijzigd door FUBAR op 14-06-2003 11:32 ]

Verwijderd

Nou ik heb een yamaha DVD S510 speler (philips binnenwerk geloof 610) en daarmee kan ik gewoon dvd's spelen met 100mb er op als ik even iets moet testen. Ik vind het dus vreemd dat jij geen DVD's kan afspelen <3,8gb. 8)7

• FUBAR

FUBAR

Topicstarter
ja op RW of ook op R?
je zegt even testen dus ik neem aan met RW, daarmee is het ook geen probleem
met R lukt het niet, maar probeer het gerust als je er een schijfje voor over hebt ;)

Pagina: 1