Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Verwijderd
'k denk dat dat heel erg duur zou uitkomen (voor een tweaker is alles wel mogelijk, of toch bijna alles
). Maar Apple maakt voor de iPod gebruik van kleinere harde schijven dan in een gewone notebook zitten (1,5" in plaats van 2,5") ofzoiets en die dingen zijn dus ook een stuk duurder 
Kan je al net zo goed een nieuwe iPod kopen met een grotere hd
Kan je al net zo goed een nieuwe iPod kopen met een grotere hd
Als jij een HD kan vinden die even klein is als die er in zit en er eentje vind die groter is en daarbij goedkoper dan kan je het ja. De enige frabikant is toshiba geloof ik met 1,8" HD's.
Ik denk dat dat niet werkt.
De iPod's met verschillende groottes HDD's verschillen ook lichtjes in grootte, dus het kan zijn dat de 1,8"-HDD's in dikte varieren. Het zijn trouwens van die PCMCIA-hddtjes geloof ik.
Bovendien zijn die schijfjes los zo'n beetje net zo duur als een nieuwe iPod.
De iPod's met verschillende groottes HDD's verschillen ook lichtjes in grootte, dus het kan zijn dat de 1,8"-HDD's in dikte varieren. Het zijn trouwens van die PCMCIA-hddtjes geloof ik.
Bovendien zijn die schijfjes los zo'n beetje net zo duur als een nieuwe iPod.
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Die harde schijven die daar in zitten zijn niet los te verkrijgen, dus dat zal niet gaan. Waarom vraag je het eigenlijk als je het toch niet van plan bent?
Douwen we er 10 1 gigs flashkaartjes in
(natuurlijk als die dingen betaalbaar zijn).
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
je zou beter de Ipod draadjes nog eens goed doorlezen, want ik ben al een keer via GoT op een site gekomen met een hele duidelijke beschrijving van het plaatsen van een nieuwe HD in je Ipod
Heel oud, maar ik kwam hier via de search. Voor iedereen die zijn hdd in de Ipod wilt verwisselen kanMarble schreef op zaterdag 14 juni 2003 @ 18:37:
je zou beter de Ipod draadjes nog eens goed doorlezen, want ik ben al een keer via GoT op een site gekomen met een hele duidelijke beschrijving van het plaatsen van een nieuwe HD in je Ipod
op http://www.ifixit.com/Guide/iPod/ terecht. Een hele mooie gevisualiseerde guide vinden over het vervangen van je hdd en andere componenten
Mocht iemand toevallig weten of het mogelijk is om een 320GB of grotere disc in je ipod classic te bouwen dan houd ik me warm aanbevolen voor info want verder dan 160GB kom ik (nog) niet.
Cheers
Verwijderd
De grootste 1.8" HDD is nu 250GB. Dus 320GB kan je in ieder geval vergeten.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2008 22:33 ]
Goed dat je de search gebruikt, maar een topic van meer dan 5 jaar oud schoppen is niet erg zinvol. Helemaal niet als je beseft dat iPods niet meer in PMD besproken worden, maar in APL.
Dicht dus.
Dicht dus.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()