Toon posts:

[XP] PowerdDVD hangt PC icm Radeon 9700 Pro

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandeweek m'n oude Radeon 64 DDR ViVo vervangen door een Club3D Radeon 9700 Pro. Sindsdien loopt PowerDVD vast als ik probeer een VOB file of DVD af te spelen. Als ik dezelfde VOB afspeel met andere DVD-software dan draait het prima. Maar ik prefereer PowerDVD :)

Ik draai WinXP SP1, met 4-in-1 4.47, DirectX9a, Catalyst 3.4 en PowerDVD XP 4.0
Dat is ook exact de software die ik draaide met de oude Radeon, waarmee heel het probleem zich niet voordoet. Dus de hardware en drivers zijn in orde.

Ik heb uiteraard gezocht en daar kwam dit opvallende topic uit, met vrijwel exact hetzelfde probleem:
tweak_master schreef op 15 January 2003 @ 23:15:
'k Heb net m'n Radeon 9700 pro binnen, catalyst 3 en dx9 geinstalleerd.
Nu wil ik een dvd bekijken met Powerdvd XP en hardware acceleration aan natuurlijk. Zou natuurlijk veel te gemakkelijk zijn als het van in het begin werkte...
Paars scherm met nen hoop blokskes en dan hangt het systeem...gedaan met de pret...

'k Heb gehoord van problemen als ge met het schermpje begint te slepen, maar dat doe ik niet !!!

XP1800+
msi k7t266pro2
256mb pc2100
Ati Radeon 9700 pro
...
Deze werd helaas gesloten. Kent iemand dit probleem en evt een oplossing? :)
Herinstallen van PowerDVD hielp niet. Herinstallen van XP is het me niet waard 8)7

Mijn relevante hardware:
XP1800+
Abit KR7A-RAID
1 GB PC2100
Club3D Radeon 9700 Pro

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ok nogmaals PowerDVD er af gooien en dan cleanen en dan weer installen schijnt bij mij iig te helpen. Het draait weer.

Dit topic is gesloten.