Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[feat] meer link tags

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk meer link tags te maken? (link tag = [ goole= ]

Deze zou vooral handig zijn voor google groups (www.deja.com). Iets ingewikkelder, maar imo handig voor in SG, is een link tag naar een woord bij vandale.nl. Dat je bv. doet [vandale = kantklossen] en dan krijgt:
code:
1
2
kant·klos·sen (ww.)
  1 kantwerk vervaardigen d.m.v. klossen

//edit

ik heb gezocht in dit forum op 'feature' en in de stickies naar [ google= ], maar kon hierover niets vinden. Excuses als het al eerder gevraagd is.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2003 00:32 ]

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De Google-tag bestaat al hoor. Of bedoel je dat niet? Eenzelfde principe inbouwen met VanDale lijkt me moeilijk te doen, aangezien zoeken op die site niet zo eenvoudig is als met Google, en bovendien rust er copyright op die database.

Verwijderd

Topicstarter
Genghis Khan schreef op 14 June 2003 @ 00:48:
De Google-tag bestaat al hoor. Of bedoel je dat niet? Eenzelfde principe inbouwen met VanDale lijkt me moeilijk te doen, aangezien zoeken op die site niet zo eenvoudig is als met Google, en bovendien rust er copyright op die database.
google != deja

terwijl deja imo een betere search is voor GoTters dan google. Deja is ook wel bekend als 'google groups' of discussigroupen, een archief van alle postings in newsgroups. Denk ook aan de off. microsoft newsgroups, off. newsgroup voor alle programmeertalen, enz.

Die van dale tag is idd lastiger, en het is de vraag of de vandale het toe zou staan idd, had ik nog niet over nagedacht.

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 June 2003 @ 00:59:
[...]

google != deja

terwijl deja imo een betere search is voor GoTters dan google. Deja is ook wel bekend als 'google groups' of discussigroupen, een archief van alle postings in newsgroups. Denk ook aan de off. microsoft newsgroups, off. newsgroup voor alle programmeertalen, enz.

Die van dale tag is idd lastiger, en het is de vraag of de vandale het toe zou staan idd, had ik nog niet over nagedacht.
VanDale is een commerciële instelling, dat kun je vergeten. En aangezien T.net grotendeels leeft van reclame-inkomsten zullen er geen bedragen de kant van VanDale opgaan.

Google Groups / Usenet is inderdaad erg informatief, maar het niveau is om te janken en als je specifieke technische oplossingen zoekt kun je beter de GoT search gebruiken. Voor sites van softwareleveranciers etc. is de 'normale' Google-search het beste.

Verwijderd

Topicstarter
Google Groups / Usenet is inderdaad erg informatief, maar het niveau is om te janken en als je specifieke technische oplossingen zoekt kun je beter de GoT search gebruiken.
Dat ben ik niet met je eens. Als je goed zoekt bij deja ligt het niveau juist aanmerkelijk hoger dan op GoT, en is er veel meer specifieke info te vinden.

Is ook niet zo raar, je kunt google zien als een soort van forum van alle usenet newsgroups, dat is wel even een iets grotere userbase/postcount dan GoT heeft..

Uiteraard zit er wel rotzooi tussen, maar zeker niet meer dan op GoT.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 19:18

chem

Reist de wereld rond

Nieuwe tags zijn vanaf versie 1.9 door t.net zelf te implementeren.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.