Opgeloste vraag: Antwoord markeren

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zou het een idee zijn om de opener van een topic in zijn topic de post die de oplossing bevat te kunnen markeren, iets opvallendere achtergrond kleur, etc.. En ook in de titel een tekentje zetten zodat je weet dat het probleem is opgelost?
Dit heeft meerdere voordelen, voor als je zoekt naar een probleem met de search om alleen (in de toekomst) opgeloste topics te openen waardoor je sneller je probleem vind, mensen zien dat het al is opgelost en hoeven ze niet meer te helpen of onnodige reacties te plaatsen (dubbel), als je zoekt in een topic naar het belangrijkste post heb je hem zo gevonden, heeft ook een psychologiesch effect, stimuleert serieuze en over-nagedachte post omdat zon oplossing als een beloning word gezien door velen. (dit had ik niet zelf bedacht).
De starter moet de keuze hebben om een post te markeren, dit zal hij waarschijnlijk doen omdat als zijn probleem is opgeslost de markering als een soort van dank is, waardoor dit een mooi zelfstandig draaiende systeem vorm wat weinig extra onderhoud van moderators etc nodig heeft. Verder moet niks worder bijgehouden, aantal markerings wat je hebt uitgedeelt of hebt gekregen anders zal het niet goed werken... Waar ik nog geen idee van heb zelf is of het technisch mogelijk zal zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Feature: Accepted answer *parse devvers?*
Is hetzelfde soort topic als dat jij hier noemt. En volgens mij staat het nog steeds op de wishlist. Tot die tijd moeten we het doen met een antwoord van de topicstarter, die aangeeft of het probleem is opgelost :). En het nadeel is dat niet elke topicstarter de juiste oplossingen markeert, waardoor ook goede oplossingen kunnen worden overgeslagen.

Beetje titelfix, duidelijker. Hoewel je volgens mij met dit linkje al een heel eind moet komen ;).

[ Voor 11% gewijzigd door Compubiter op 14-06-2003 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik denk dat het beter is om zoiets centraal in een topic te laten. Als er nog interessante nieuwe punten bijgekomen zijn, dan graag in dat topic :)
Feature: Accepted answer *parse devvers?*

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.