Toon posts:

Bend-systems

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
he tweakers,

deze vraag is aan de regels (denk ik :o) ;) )

Ik heb een bestelling gedaan bij bend-systems.nl.
het gaat om een mobo en een processor en geheugen.

Ik heb met een vriend afgesproken dat hij de belasting er voor mij afhaalt ( :Y) met zijn transport bedrijf) maar dan moeten er geen gegevens van mij op de factuur staan (doh).

Nu kan je daar zo mooi factuur gegevens invullen en gegevens voor het aflever adres. Aangezien de spullen op mijn adres worden afgeleverd en de factuur staat op van orselen vraag ik me af of mijn adres er dan ook bij vermeld wordt.

hebben jullie ervaringen met dit soort invullingen of met bend systems?

Hartelijk, dank

p.s als dit weer een verkeerd topic is even mailen naar mijn adres want op c.degroot4@chello.nl kan ik niet komen hier dus even mailen naar stet16@hotmail.com dank u >:)

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Volgens mij zetten de bedrijven op de factuur netjes het adres en de naam van wie er betaald, dat is dus niet het afleveradres. Het lijkt me dus wel het risico waard. Als het anders blijkt te zijn zou ik ze gewoon even bellen, het lijkt me niet dat ze moeilijk gaan doen om één enkel factuurtje.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit topic heeft totaal niks met Harde Waren van doen en hoort derhalve niet hier. In plaats van om hem naar Stuffis Generalis te moven, doe ik hem dicht; ten eerste omdat jij daar nog niet in kan (check de FAQ in LA voor details) en ten tweede omdat jij hier geheel tegen de wet in misbruik maakt van de uitzonderingspositie van de ander :)

Dit topic is gesloten.