reseller webhosting

Pagina: 1
Acties:

• pachacuti
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-04 20:07
Ik heb ondertussen al wel enkele websites en ik wil dat allemaal zo goedkoop mogelijk houden aangezien het allemaal maar een hobby is voor mij :)

Nu kwam ik op internet deze webhost tegen waar men reseller kan van worden en dus z'n eigen sites kan beheren.

Zou het aan te raden zijn om daar op in te gaan?
Hun prijzen zijn in ieder geval goed denk ik. (9.99$/maand voor 1GB space en 10GB bandbreedte)
Anderzijds, het is een Amerikaans bedrijf en dat vertrouw ik dan precies weer wat minder goed. :)
Zijn er mensen die al goede of slechte ervaringen hebben met zo'n bedrijven. Nu heb ik alles in Nederland staan en als er iets fout loopt is alles met een telefoontje snel geregeld.

• _Sunnyboy_
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-01 22:23

_Sunnyboy_

Mooooooooooooooooo!

Nadeel is sowieso dat die server waarschijnlijk in Amerika staat, en dat betekend minimaal een ping van 200ms, alleen al om onder die Atlantische Oceaan door te komen. Als die server west-coast staat kan je er nog eens 200ms bij optellen. Dat ga je merken. Als je websites allemaal toch voor Nederlands publiek zijn kan je dus beter in Europa hosten.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Wat heeft dit met P&W van doen? :? Lijkt me dat dit nog het meeste bij IT hoort... Move -> IT dus.

Professionele website nodig?

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zoals hierboven al staat is de ping een nadeel, of jij dat een groot probleem vindt moet je zelf bepalen. Ik begrijp heel goed dat je je server per sé niet in Nederland wilt hebben staan voor de prijzen. In dat geval zou je nog voor webhosting in Duitsland kunnen kijken, daar is het volgens mij ook stukken goedkoper, maar heb je geen last van een hoge latency.

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:25
Ik kan maar een ding zeggen; goedkoop is duurkoop.