Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Ja denk het wel. Meer airflow over de harde schijf. Daarnaast kan íe waarschijnlijk beter z'n warmte afstaan aan de lucht.
Aangezien de floppydisk geen direct contact heeft met de harde schijf zit hij alleen maar in de weg. De warmte zit dan toch al in de lucht, dan kan 'ie daar beter blijven in plaats van dat deze in de floppydisk verdwijnt
Aangezien de floppydisk geen direct contact heeft met de harde schijf zit hij alleen maar in de weg. De warmte zit dan toch al in de lucht, dan kan 'ie daar beter blijven in plaats van dat deze in de floppydisk verdwijnt
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
wat is dat een floppy
. Dus eruit dat ding
Digital Media Junkie
Ik hang mijn diskette drive (floppy is namelijk zo'n groot flexiebel ding
) altijd er los ff aan als ik bijv. ga flashen of Win XP installeren (keb een vette RAID
)
[ Voor 4% gewijzigd door XoReP op 13-06-2003 23:49 ]
Zonder airflow over de hd zal het niks uitmaken, alleen als er in de case dus airflow is kan het uitmaken.
En ik heb de fdd gewoon in me case liggen, vast getaped met ducktape. Staat standaard uit en in noodgevallen zet ik em aan. Moet ik alleen me case open maken om een disk er in te doen.
En ik heb de fdd gewoon in me case liggen, vast getaped met ducktape. Staat standaard uit en in noodgevallen zet ik em aan. Moet ik alleen me case open maken om een disk er in te doen.
Paradigm: Shift happens.
om dit alles samen te vatten: probeer een fan over de HDD te laten blazen, desnoods op 5V en je HDD temps zullen een stuk lager zijn, terwijl geluidsproductie niet toeneemt...
Pagina: 1