Napa MCD381 - Napa DAV396 - iRiver iMP150 Ervaringen

Pagina: 1
Acties:

• Jns1986
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:42
Goed, Ik wil een MP3speler kopen maar kom er niet helemaal uit welke ik moet nemen.

*De Napa MCD381
voordelen: is qua groote en functionaliteit het best voor mij
nadelen:niet erg degelijk en heeft gelloof ik nogal wat kuren.

*De Napa DAV396:
voordelen: vind ik qua Vormgeving het mooist en is ook niet zo groot.
Nadelen: ?

*De iRiver iMP150
Voordelen: Degelijk, doet wat hij moet doen.
Nadelen: vrij groot, niet erg mooi (imo)

Kunnen jullie 1 afraden of aanraden?

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 15:05
Neem geen napa zijn al vele mensen die er prolemen mee gehad hebben (ik ook ) :r

• Jns1986
kick -> ik zit ook te denken aan een nieuwe netmd :
*Sony MZ-NE410
Voordelen: klein, mooi
nadelen: Netmd toch lastiger dan mp3 cd's

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
en wat dacht je van een Mambox MP3 speler, zo'n kleine? Die zijn heel goedkoop, en je kunt er 128 MB op kwijt.. Op zo'n CD'tje van 8cm kun je 210 MB kwijt, of 180 als je een RW neemt, dus dat scheelt niet heel veel, maar de batterij gaat VEEL langer mee. Hoe meer krassen er op je CD'tje komen, hoe korter de batterij mee gaat, en dat probleem heb je natuurlijk niet met een Flash speler.

Ik heb ook een Napa gekocht( de 380) maar daar heb ik na een jaar toch wel spijt van: Zo'n cd'tje branden is een stom karwei, en het gaat zeker niet sneller dan een Flash speler, omdat je maar op 4x kan branden.

Een 12cm MP3speler is natuurlijk een ander verhaal, daar kun je veel meer muziek op doen, maar je moet jezelf afvragen of dat wel nodig is.

• Jns1986
Als ik wist waar hij te koop was dan zou ik hem zeker in overweging nemen, het design vindt ik persoonlijk wel erg beroerd