Toon posts:

[IE6]Terugkerende Ongewilde Werkbalk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo medetweakers goedenavond,

Ik kamp sinds 2 tot 3 weken met het probleem dat er een of ander programmatje zich heeft geinstalleerd op mijn computer dat er voor zorgt dat eens in de 12 uur automatisch een werkbalk in mijn IE verschijnt. Voorbeeld: ik zit vanmiddag te internetten, opeens gaat mijn beeldscherm enorm flikkeren (ik dacht ownee! niet nu al een nieuwe videokaart :S) ... komt die gare werkbalk er opeens weer bij! Ik heb geen id wat het is, Ad-Aware herkent hem niet, en hem disablen helpt dus niet want hij komt gewoon weer terug wanneer hij er zin in heeft.

In het werkbalken menu heet hij (ook al zo'n lekkere naam): trlysdvrbre
Waar kan ik in mijn registery dat ding er voor eens en voor altijd uit sodeflikkeren? Hier een screenshot van hoe het er uitziet:

Screentje

Alvast bedankt met het helpen oplossen van mijn probleempje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is dat niet dat LOP.com dingetje? Zo ja, die gasten bieden geloof ik een uninstaller op hun site aan. Ik weet exact zo niet waar die staat, maar hier ergens in wat LOP.com topics wordt hij wel genoemd.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom inderdaad bijna TE vaak op die lop.com sites (als ik een verkeerde url intype, het lijkt wel alsof ze alle domeinen hebben ingekocht!), dat zou het best eens kunnen zijn, dank voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
Nou, juich niet te vroeg, dat ding schijnt niet altijd te werken.

Lees in ieder geval dit even door en installeer dit ook eens.

Graag gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Allemaal gedaan, registery keys ook verwijderd, ging zonder veel moeite :) Nu mijn computer booten zeker he, nou dat doen we dan eff, bedankt voor de hulp en nu maar bidden dattie inderdaad weg is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
Nou, ik ben benieuwd, vertel het ons :P.

De naam van die balk lijkt wel random gemaakt te zijn want Google vindt er niets op. Die LOP.com gasten hebben verder niet zoveel opgekocht hoor, die werkbalk is alleen spyware wat je bij elke 404 laat belanden op hun website. Vandaar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil die balk ook, waar kun je die downloaden? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 12:32
toevallig dat ik vandaag exact dezelfde zag bij een kennis van me. de balk heeft ook een vage naam. als je met msconfig kijkt naar de startup dan staat er ook een vage exe bij die je er ook even uit moet moppen.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Pagina: 1