Hallo medetweakers goedenavond,
Ik kamp sinds 2 tot 3 weken met het probleem dat er een of ander programmatje zich heeft geinstalleerd op mijn computer dat er voor zorgt dat eens in de 12 uur automatisch een werkbalk in mijn IE verschijnt. Voorbeeld: ik zit vanmiddag te internetten, opeens gaat mijn beeldscherm enorm flikkeren (ik dacht ownee! niet nu al een nieuwe videokaart
) ... komt die gare werkbalk er opeens weer bij! Ik heb geen id wat het is, Ad-Aware herkent hem niet, en hem disablen helpt dus niet want hij komt gewoon weer terug wanneer hij er zin in heeft.
In het werkbalken menu heet hij (ook al zo'n lekkere naam): trlysdvrbre
Waar kan ik in mijn registery dat ding er voor eens en voor altijd uit sodeflikkeren? Hier een screenshot van hoe het er uitziet:
Screentje
Alvast bedankt met het helpen oplossen van mijn probleempje!
Ik kamp sinds 2 tot 3 weken met het probleem dat er een of ander programmatje zich heeft geinstalleerd op mijn computer dat er voor zorgt dat eens in de 12 uur automatisch een werkbalk in mijn IE verschijnt. Voorbeeld: ik zit vanmiddag te internetten, opeens gaat mijn beeldscherm enorm flikkeren (ik dacht ownee! niet nu al een nieuwe videokaart
In het werkbalken menu heet hij (ook al zo'n lekkere naam): trlysdvrbre
Waar kan ik in mijn registery dat ding er voor eens en voor altijd uit sodeflikkeren? Hier een screenshot van hoe het er uitziet:
Screentje
Alvast bedankt met het helpen oplossen van mijn probleempje!