Tijdens een voorstelling in de schouwburg worden (door mij) filmpjes getoond m.b.v. een projector en een laptop. Ik ben nu op zoek naar een programmaatje, dat het filmpje full screen opent, maar het NIET begint met afspelen (ook niet in een klein venster). Tijdens het afspelen is het geluid namelijk ook hoorbaar, wat dus weer naar het mengpaneel gaat, enz. Natuurlijk kan ik voor ieder filmpje even het geluid uitzetten, maar dit moet dan daarna weer aangezet worden terwijl ik in full screen mode zit. Dit vind ik een beetje te omslachtig.
De projector kan ik handmatig aan en uit zetten. Ik wil dus dat het filmpje full screen klaar staat, en met een druk op de knop begint met spelen, zodat ik meteen de projector in kan schakelen. (Dit allemaal met het doel dat het publiek niets anders dan het filmpje zelf ziet!)
Ik heb het al geprobeerd met Windows Media Player 8, Wmplayer2, en Axialis Mediabrowser (heeft leuke full screen options, maar ze beginnen allemaal meteen te spelen).
Wie heeft er een idee voor een instelling/programma? Ik heb al gezocht met Google en op het forum maar ik heb helaas niks kunnen vinden.
De projector kan ik handmatig aan en uit zetten. Ik wil dus dat het filmpje full screen klaar staat, en met een druk op de knop begint met spelen, zodat ik meteen de projector in kan schakelen. (Dit allemaal met het doel dat het publiek niets anders dan het filmpje zelf ziet!)
Ik heb het al geprobeerd met Windows Media Player 8, Wmplayer2, en Axialis Mediabrowser (heeft leuke full screen options, maar ze beginnen allemaal meteen te spelen).
Wie heeft er een idee voor een instelling/programma? Ik heb al gezocht met Google en op het forum maar ik heb helaas niks kunnen vinden.
[ Voor 7% gewijzigd door Elektronicanet op 13-06-2003 22:48 ]
Nederlander in België