Verwijderd

Topicstarter
Heb Fuji a310 digitale camera gekocht, eerste paar foto's gingen nice, overzetten naar comp ging ook goed, maar nu valt ie vaak plotseling uit als je een foto probeert te maken. Als ik het knopje in druk, wordt de display zwart, reageert het apparaat op geen enkel knopje meer, en moet ik hem uit en aan zetten om te zorgen dat hij weer reageert.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:02

Xof

Misschien een dom antwoord hoor, maar al andere batterijen geprobeerd? :)

Verwijderd

Xof schreef op 14 June 2003 @ 01:16:
Misschien een dom antwoord hoor, maar al andere batterijen geprobeerd? :)
_/-\o_

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:12

Jaymz

Keep on moving !

OH -> GT

Batterijen vervangen soonds like a good idea though :Y)

• manta
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-11-2023
ja ik heb ook wel vaak gehoord dat de batterijen die er vanaf de fabriek bij zitten heel erg slecht zijn.
5 foto's en ze kunnen al leeg zijn....
Tenminste dat was bij een HP serie het geval een jaar geleden....

[ Voor 21% gewijzigd door manta op 14-06-2003 15:21 ]

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

batterijen vervangen duh :D
heb ik ook met mijn cam s602 als ze op zijn valt hij gewoon uit... de lens blijft vaak ook buiten dan

Canon EOS 80D En wat glaswerk

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Firecow schreef op 14 June 2003 @ 16:27:
batterijen vervangen duh :D
heb ik ook met mijn cam s602 als ze op zijn valt hij gewoon uit... de lens blijft vaak ook buiten dan
Ik haat het wanneer dat gebeurt, je krijgt de melding dat de batterijen leeg zijn en soms is het meteen over en sluiten. Moet je eerst nieuwe batterijen hebben om de lens weer naar binnen te laten schuiven. Ik heb niet altijd een extra setje batterijen op zak dus op die momenten loop ik rond met een onbruikbare en kwetsbare cam. :)

Zou Jeroen het trouwens al geprobeerd hebben met nieuwe batterijen?

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Tip: bestel bij je camera altijd per megapixel een batterij pack extra (uit eigen ervaring ;-)).

Verwijderd

Topicstarter
bazs2000 schreef op 14 June 2003 @ 20:59:
[...]

Zou Jeroen het trouwens al geprobeerd hebben met nieuwe batterijen?
ja ik heb het geprobeerd. Ik ben speciaal naar de supermarkt gefietst voor Duracell Plus long lasting super batterijen. Hij deed het weer perfect. Na 20 foto's waren ze weer op....

Op deze manier zijn digitale foto's duurder dan papieren foto's....

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 21:04:
[...]

ja ik heb het geprobeerd. Ik ben speciaal naar de supermarkt gefietst voor Duracell Plus long lasting super batterijen. Hij deed het weer perfect. Na 20 foto's waren ze weer op....

Op deze manier zijn digitale foto's duurder dan papieren foto's....
Niet om het een of ander, maar koop oplaadbare batterijen :) 1800mAh NiMH batterijen of krachtiger, zijn aan te raden voor digitale camera's. Je zult zien dat deze vele malen langer meegaan dan gewone batterijen (ook al staat er Mega/Long/Super etc op). Uiteindelijk ben je zo een stuk goedkoper uit. Vergeet ook niet een passende oplader dan voor de batterijen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door SmartDoDo op 15-06-2003 21:10 ]

Verwijderd

SmartDoDo schreef op 15 June 2003 @ 21:09:
[...]

Niet om het een of ander, maar koop oplaadbare batterijen :) 1800mAh NiMH batterijen of krachtiger, zijn aan te raden voor digitale camera's. Je zult zien dat deze vele malen langer meegaan dan gewone batterijen (ook al staat er Mega/Long/Super etc op). Uiteindelijk ben je zo een stuk goedkoper uit. Vergeet ook niet een passende oplader dan voor de batterijen. :)
Ze zijn er tegenwoordig al van 2300mAh. Ik heb hetzelfde met mijn fuji2800 zoom gehad. Paar varta 1900mAh batterijen, en klaar ben je!

Verwijderd

Topicstarter
SmartDoDo schreef op 15 June 2003 @ 21:09:
[...]

oh in de manual van digicam stond dat oplaadbare batterijen niet krachtig genoeg zijn, en dat je perse alkaline batterijen nodig hebt.
Dannog vind ik 20 foto's per batterij erg onhandig/weinig. Ik denk dat ik een fuju accuutje koop in de vorm van 2 aa batterijen (ja daar is overnagedacht bij fuji) in de hoop dat dat handiger werkt.

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:02

Xof

Nou ik heb 2000 mAh oplaadbare batterijen (powerbank) en die gaan zeeeeer lang mee :)
Wel een x keer zoveel als de Duracel M3 enzo :)

• DaRuLe
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

Jaymz schreef op 14 juni 2003 @ 13:43:
OH -> GT

Batterijen vervangen soonds like a good idea though :Y)
goodmeuning :D

2000mAh doet de truuk. Dit klinkt echt naar halfdooie batterijen

Ég er eins ánægður og ég get orðið.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:37
Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 21:24:
[...]

oh in de manual van digicam stond dat oplaadbare batterijen niet krachtig genoeg zijn, en dat je perse alkaline batterijen nodig hebt.
Dannog vind ik 20 foto's per batterij erg onhandig/weinig. Ik denk dat ik een fuju accuutje koop in de vorm van 2 aa batterijen (ja daar is overnagedacht bij fuji) in de hoop dat dat handiger werkt.
Het werkt handiger als je gewoon een oplader met 4 batterijen van GP koopt. Is waarschijnlijk net zo duur als die accu van Fuji ...

-

Pagina: 1