Toon posts:

[XP] Msn emails verwijderen.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou heb ik sinds een paar dagen Xp en nou zit ik met een probleem
Hoe verwijder je een email in het inlog schermpje want 't wil niet meer weg :(

Hier een plaatje het gaat over waar die rode cirkel om heen is.

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/MSN PROBLEEM !.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/MSN%20PROBLEEM%20!.JPG

Dat bedoel je dus. Is heel goed te vinden met de search.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek maar is op "inloglijst msn"

Search "inloglijst msn"

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Genghis Khan schreef op 13 June 2003 @ 19:58:
[afbeelding]

Jups maar kun je mss even antwoord geven of trefwoorden voor de search

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

[search=msn adressen verwijderen]
msn bewaard oude email adressen
probleempje msn messenger
.Net paspoort en msn-aanmeldnamenlijst
Messenger accounts
Stond daar toevallig een nuttige tip voor je tussen? Lees ook de FAQ Forumgedrag eens door ;).
Genghis Khan schreef op 13 June 2003 @ 19:58:
Als je dat vindt, kun je het beste even een paar keywords geven. Anders blijft de search maar naar de search verwijzen.
Genghis Khan in "Laatste post?"
Op deze manier help je daar alleen maar aan mee ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
Op deze manier help je daar alleen maar aan mee ;).
Ja hoor, nu ruk je het wel erg uit verband. Maar hoort hier niet een slotje op? Volgens mij vergeet je iets... ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Genghis Khan schreef op 13 June 2003 @ 20:16:
Ja hoor, nu ruk je het wel erg uit verband. Maar hoort hier niet een slotje op? Volgens mij vergeet je iets... ;).
Nee hoor, wij vergeten niets :)

En we zijn echt serieus. Ik vind het prima dat je verwijst naar de search en een SeM melding plaatst. Maar dan verwacht ik wel van jou dat jij aantoond op welke keywords er gezocht dient te worden, lieft gewoon een URL met de zoekopdracht of een paar topics waarin een oplossing staat vermeld...

Dus, ga je gang :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Genghis Khan schreef op 13 June 2003 @ 20:16:
Ja hoor, nu ruk je het wel erg uit verband.
Ik zal er maar niet verder op ingaan, maar volgens mij valt het 'uit het verband' rukken wel heel erg mee, ik heb echt niets weggelaten uit dit quote hoor :).
edit:
:P
Maar hoort hier niet een slotje op? Volgens mij vergeet je iets... ;).
Als je de topics even snel zou doorkijken (ik weet het toevallig :P), zou je zien dat er geen 'universele oplossing' voor is. Er is een registersleutel waar je naar kunt kijken, maar meestal staan hier niet alle adressen. Zie ook het een-na-laatste topic dat ik aanhaal, die openingspost is erg duidelijk :).

[ Voor 7% gewijzigd door Compubiter op 13-06-2003 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
XceeD schreef op 13 June 2003 @ 20:18:
[...]
Nee hoor, wij vergeten niets :)

En we zijn echt serieus. Ik vind het prima dat je verwijst naar de search en een SeM melding plaatst. Maar dan verwacht ik wel van jou dat jij aantoond op welke keywords er gezocht dient te worden, lieft gewoon een URL met de zoekopdracht of een paar topics waarin een oplossing staat vermeld...

Dus, ga je gang :)
Bij deze.

'inloglijst msn'

'msn inlog geschiedenis'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
Compubiter schreef op 13 juni 2003 @ 20:20:
[...]
Ik zal er maar niet verder op ingaan, maar volgens mij valt het 'uit het verband' rukken wel heel erg mee, ik heb echt niets weggelaten uit dit quote hoor :).
edit:
:P

[...]
Als je de topics even snel zou doorkijken (ik weet het toevallig :P), zou je zien dat er geen 'universele oplossing' voor is. Er is een registersleutel waar je naar kunt kijken, maar meestal staan hier niet alle adressen. Zie ook het een-na-laatste topic dat ik aanhaal, die openingspost is erg duidelijk :).
Jammer, ik zou graag de discussie met je aangaan, maar je geeft zelf al aan dat je daar geen zin in hebt.

Feit is dat meerdere topics over hetzelfde onderwerp óók al op slot gegaan zijn, dus zou het wel zo consequent zijn jegens de andere moderators om dat met dit topic ook te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Genghis Khan schreef op 13 juni 2003 @ 20:29:
Jammer, ik zou graag de discussie met je aangaan, maar je geeft zelf al aan dat je daar geen zin in hebt.
Ik wil uiteraard graag met je hierover in discussie gaan, maar niet hier. Het topic wordt op deze manier erg om zeep geholpen, iets waar de topicstarter niet zoveel aan heeft ;).
Feit is dat meerdere topics over hetzelfde onderwerp óók al op slot gegaan zijn, dus zou het wel zo consequent zijn jegens de andere moderators om dat met dit topic ook te doen.
Consequent? Alles gaat dicht, dus deze moet ook maar dicht? Ik sluit niet snel, en als ik sluit, zorg ik er altijd voor dat er ook daadwerkelijk een oplossing in het topic staat, desnoods in de vorm van een linkje naar een topic met wel de oplossing. Als je kijkt naar jouw searchquery 'inloglijst msn' zie ik vier resultaten. De eerste is een topic zonder oplossing, de tweede is een topic dat als sluitmessage "Gebruik de search" heeft, ook de derde verwijst naar de search. Verder ga ik niet kijken, omdat ik weet dat dit door zal blijven gaan, en mensen op een gegeven moment moedeloos worden. Noem het 'ervaring' ;).

Als je hierover verder wilt discussieren, verwijs ik je naar je SeM-topic of naar de mail, maar alsjeblieft niet in dit topic :).
Pagina: 1