Ik wil uiteraard graag met je hierover in discussie gaan, maar niet
hier. Het topic wordt op deze manier erg om zeep geholpen, iets waar de topicstarter niet zoveel aan heeft

.
Feit is dat meerdere topics over hetzelfde onderwerp óók al op slot gegaan zijn, dus zou het wel zo consequent zijn jegens de andere moderators om dat met dit topic ook te doen.
Consequent? Alles gaat dicht, dus deze moet ook maar dicht? Ik sluit niet snel, en als ik sluit, zorg ik er altijd voor dat er ook daadwerkelijk een oplossing in het topic staat, desnoods in de vorm van een linkje naar een topic met wel de oplossing. Als je kijkt naar jouw searchquery 'inloglijst msn' zie ik vier resultaten. De eerste is een topic zonder oplossing, de tweede is een topic dat als sluitmessage "Gebruik de search" heeft, ook de derde verwijst naar de search. Verder ga ik niet kijken, omdat ik weet dat dit door zal blijven gaan, en mensen op een gegeven moment moedeloos worden. Noem het 'ervaring'

.
Als je hierover verder wilt discussieren, verwijs ik je naar je SeM-topic of naar de mail, maar alsjeblieft niet in dit topic

.