Toon posts:

Act-Labs Force RS racing wheel, waar goedkoopst???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja waar, mediamarkt was hij niet meer, waar kan ik hem krijgen?

Verwijderd

Ik ken maar heel weinig winkels die hem hebben op dit moment, zelf heb ik hem ook bij MM gekocht. Maar als ik hem op dit moment zou moeten kopen, zou ik zeker voor de PSX shop gaan, die hebben hem compleet met dat pookje voor 475 gulden! Dan is het stuurtje zelf nog maar 325 gulden, want dat pookje kost normaal 150 gulden. Ik weet alleen niet of dat de seriele of de usb-versie is, maar opzich boeit dat niet zoveel.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 26 november 2000 13:00 schreef crasher het volgende:
Ik ken maar heel weinig winkels die hem hebben op dit moment, zelf heb ik hem ook bij MM gekocht. Maar als ik hem op dit moment zou moeten kopen, zou ik zeker voor de PSX shop gaan, die hebben hem compleet met dat pookje voor 475 gulden! Dan is het stuurtje zelf nog maar 325 gulden, want dat pookje kost normaal 150 gulden. Ik weet alleen niet of dat de seriele of de usb-versie is, maar opzich boeit dat niet zoveel.
nee liever niet, net zoals, normaal zal ik die fiets niet kopen maar hij is normaal 1000 gulden en nu 500 dus dan koop ik hem. want dat pookje hoef ik toch niet, 350 ofzow is goedkoper dan 475..
bij mediamarkt was hij 240 he? |:( zag hem wel staan ooit maar niet gekocht :(