Toon posts:

Mijn PC slaat vast in spel

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

als ik counter-strike speel hoor ik af en toe een piepje dat systeem heet word, rond de 70graden.

In bios is ingesteld bij 70 graden shutdown the PC...

Maar slaat hij daarom dan vast in het spel en moet ik de PC resetten ???

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
hoi,

ja, dat wil zeggen dat je je pc beter moet gaan koelen, daarvoor verwijs ik je naar de FAQ.

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-08 14:41
Kijk of je heatsink er wel goed op zit.

Burp

Verwijderd

Topicstarter
da-dude schreef op 13 juni 2003 @ 19:02:
Kijk of je heatsink er wel goed op zit.
Misschien nog beter een nieuwe koeler ??

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Een nieuwe koeler hoeft niet altijd beter te zijn hoor. Een vrij goedkope koeler kan een simpele CPU al aardig koel houden. Als je wat meer informatie geeft kunnen we makkelijk zien of de koeler die je gebruikt wel of niet geschikt is voor je CPU.

Ik zou idd. kijken of de heatsink wel goed gemonteerd is, het komt veel voor dat de heatsink verkeerd om op de CPU is gezet.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:01
Leroy, ik word een beetje ziek van jou topics te afgelopen paar dagen (of moet ik zeggen uren?)

Benchmark systeemspeaker PIEPT onderandere...

Nou kan ik mij herinneren dat je net al een OW gekregen heb, lees voor de gein eens waarom al je topics Zijn gesloten...

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:03

Mentalist

[avdD]

Lees de faq eens, kijk eens in de Zoek.

Dit is ook gewoon basic, hier kun je genoeg over vinden. Om eerlijk te zijn vermoed ik dat GoT wellicht wat te hoog voor je ligt, misschien is www.beginnersweb.nl een betere start voor je. Je kunt altijd 'ns kijken ;)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Leroyfcdb, waar ben je in vredesnaam mee bezig!!! Je hebt al een mail gehad met daarin het vriendelijke verzoek de FAQ's en richtlijnen eens door te nemen (met exacte links e.d.), meerdere opmerkingen hier op het forum zelf en een OW van ondergetekende met daarin ook het verzoek je de GoT etiquette in voldoende mate meester te maken en overeenkomstig te handelen. Wat doe je vervolgens? Weer zo'n flut topic. Je vraagt er om, OW nummer twee, check wederom je mail! :/

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.